torsdag 1 september 2016

Några av augustiböckerna

Som sagt idag blev det HELTID, med jobb på kontoret och labbet, och imorgon får jag min arbetsbeskrivning ... den lär vara intressant haha och vad är jag egentligen.. ekonomi / baktlabb ansvarig bra combo får se då jag har möte med mina 2 NYA chefer i morgon
VD samt LabbChefen :)
Jag stormtrivs i alla fall :)

Jag vill bara berätta om några av böckerna jag läst i augusti

  • EASY - Tamara Webber ⭐️ ⭐️ ⭐️⭐️  (mer åt 5 ⭐️ ) En bok om kärlek, som är så lätt att bara älska och svår att beskriva, men kan säga att jag ville inte att den skulle ta slut Love it.

  • BREAKABLE - Tamara Webber ( samma här) ⭐️ ⭐️ ⭐️⭐️  (mer åt 5 ⭐️ )  Samma kärlekshistoria från Lukes perspektiv, två så olika personer är ändå så lika. Jag vill bara veta mer hon skriver helt fantastiskt grät och log och kände med i allt !!!

  • DEN NIONDE GRAVEN - Stefan Ahnhem ⭐️ ⭐️ ⭐️ Riktigt spännande och bra bok och så värd att läsa och jag skulle då inte bli deckare då jag inte hade en aning om vem som var den skyldiga, misstänkte alla haha

  • ÄNGLAR DANSAR I GRYNINGEN - Camilla Davidsson ⭐️ ⭐️ ⭐️   Jag gillar ju dessa feelgood böcker men den här var inte i samma klass som dom andra två, men samtidigt en bok att må riktigt bra av för vem vill inte komma på att göra det som får en att må bäst och våga ta steget.


⭐️   Goodnight sleep tight don't let the bed bugs bite  ⭐️ 

Stor GODNATT KRAM till er

11 kommentarer:

  1. Nya författare för mig, bra med lite nya tips!
    Härligt att höra att du trivs på jobbet =) Det är ju så viktigt att göra det, allt för många är på fel arbetsplats - men få vågar ta steget att göra något nytt.
    Goodnight sleep...... vi har örngott med den texten med några små ilskna blå/gröna små baggar som kryper omkring - fått av syrran för längesedan. Du ha en fin fredag och en toppen helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen hoppas du gillar ngn av böckerna och det är verkligen ett sött uttryck ;)
      Kram och hoppas du haft en mysig helg

      Radera
  2. Tack för boktips. Love it.
    Kram goding
    Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har nog rätt lika smak på böcker :)
      Kram sötnos

      Radera
  3. Jag gillade ettan bäst av Camilla Davidssons böcker! HAr du läst Ahnhems första? Den utspelar sig på min gamla skola.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej den har jag inte läst, vad heter den? Tack för tips :)

      Radera
  4. Förutom "Den nionde graven" säger mig böckerna ingenting. Om du gillade "Den nionde graven" kan jag varmt rekommendera föregångaren också - "Offer utan ansikte".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack BP för namnet på den första bokn !! ja jag tyckte den var bra försöker Tro det eller ej ;) att variera mina böcker jag läser haha inte bara massa självläkande och konstigheter ;) hihi KRAM

      Radera
  5. Jag har ännu inte läst några av dina augustiböcker men känner till "Den nionde graven" och Ahnhem. DEt har jju kommit så många bra böcker nu och jag har precis avslutat "Störst av allt" av Malin Persson Giolito.
    Vad roligt att du trivs på ditt jobb och det äär ju så viktigt.
    Kram och trevlig lördag kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt boktips ditte det ska jag genast titta på
      kram

      Radera
  6. Hoppas mötet blev bra och arbetsbeskrivning låter som du vill :)
    Tack för boktipsen!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne