lördag 24 september 2016

Lördagspåsen

God morgon Bloggvänner mina ! 
ja nu är det morgon 06.34 en LÖRDAG morgon, men precis fått iväg maken och dottern med matsäck och dryck inför dagens tävlingar i Saltsjöbaden. Så håll tummarna att grupptävlingen idag för Lillskruttan och hennes Team går bra.

Så vad har hänt ???
Det har varit alldeles för mycket jobb, jag vet helt idiotiskt i min situation, men nu är det förhoppningsvis bättre nästa vecka :)
Alla sjuka i luginflammationer, ont i halsen hängiga och på det råkade en av våra viktiga blandare ut för ett hjärtinfarkt :(
Men han är på bättringsvägen som tur är men kommer vara borta ett tag förståeligt nog
Verkligen stor kram till dig bästa H.

Jag fick en fin present av min arbetskollega, man ser inte direkt vad det är, men genom att jag har deffibrillator och arytmi så hade hon tänkt på mig då hon för första ggr såg ett RIKTIGT hjärta avbildat som smycke. Lite läskigt kanske?? Men jag tycker det är fantastiskt och nu har jag två hjärtan att ta hand om som hon sa ;)
Tack för den fina presenten C.

Varje morgon kör jag över den fantastiska Djuröbron men en magnifik Soluppgång, jag var bara tvungen att fota, jaaa jag körde i 20 och tittade framåt och fota alltså utan att titta haha
Det ni....
Om det hade varit andra bilar ute så hade jag definitivt varit en Jä...la Vägsnigel haha
Även fast broräcket kom med får ni i alla fall se en glimt vad jag vaknar med när jag är på väg till arbetet.

Sen Stannade jag på hemvägen för att ta en bild på bron!!
Att man kan tycka en sån "liten" detalj vara så magisk!
Njuter varje gång jag åker över den HEM

Underbara TANT GLAD hade en bild på sitt Insta hihi jag minsann trycker i mig marabou mjölkchoklad men jag har varken fått färg blivit söt eller fått några rutor på magen
en stor ruta- men det tycker jag inte räknas haha

SÅ var det dax att ta tag i sig själv fixa ordning för helgen, tyckte jag blev riktigt bra i båda utstyrslarna så det blir svårt att välja inför kvällens Middag haha
Love snapchat, man kan verkligen hitta sig själv haha
Nu hoppas jag att ni får en underbar Lördag med massa mys och förhoppningsvis bra väder själv ska jag och sonen kurera oss då vi är febriga och ont i hals
Så Kram och puss på pannan från Stockholms Fantastiska Skärgård.
Ja jag gör reklam för jag älskar hösten här ute, har ni vägarna ut (inte förbi, för det går liksom inte att komma längre förbi ) Kom in och ta en kaffe och kanske en tur med båten om vädret är ok.

8 kommentarer:

  1. Wow, vilken vacker soluppgång! Ha en fin lördag och krya på dig. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Bron var verkligen vacker förstår att du njuter av den. Men du måste vara rädd om dig och dra i bromsen när det blir för mycket.....

    Krya på dig. Hoppas du får en bra helg.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  3. De´ var en fin gåva ❤️ ...
    /Kram fina du & klart jag håller mina tummar för tävlingen!

    SvaraRadera
  4. Tycker hjärtat är otroligt fint och verkligen perfekt för dig. Så omtänksamt och smart tänkt av kollegan.

    Å soluppgången du fångade är en av dina bästa bilder ever. Urläckert!

    Då ni redan har sjukstuga på jobbet så hoppas jag att du vilar upp dig under helgen så att du är frisk på måndag. Sådant gillar arbetsgivarna;-)

    SvaraRadera
  5. Fin väg du har till och från hemmet. Hoppas att ni mår lite bättre nu, solsken piggar ju alltid upp. Och var rädd om dig nu nästa vecka på jobbet då ni är kort om folk. Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det underbart ute i Stockholms skärgård. Man kan väl aldrig få för mycket av hav, skärgård, vacker natur.
    Hoppas det gick bra på tävlingen.
    Krya på dig !
    Kram från Marie

    SvaraRadera
  7. God sen kväll från terrassen och +26.o
    Vilken fin present!Jag tycker ditt smyckeshjärta är jättefint och nu har du två hjärtan. Minst! Jätterart av din fian kollega!
    Hoppas innerligt att seglingarna gick bra.
    Bilden från den tidiga soluppgången är otroligt vacker och jag förstår att du njuter varje gång du möter denna syn. Djuröbron är vacker och du har verkligen fångar det fina även i den.
    Hoppas det fina vädret består in i oktober för då kommer jag per buss. Skärgård och hav är jag svag för.
    Önskar att du nu kan vila dig i form.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Du bor fantastiskt vackert! Lovar att hojta till om jag kommer åt ditt håll!
    Jobbigt med alla sjuka på jobbet och vilken tur att han klarade sig trots infarkten. Men du måste ju ta hand om dig själv! Finns bara en av dig!
    Hoppas det gick bra för dottern!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne