lördag 10 september 2016

Hektiskt vecka och fina bilder på tapeter

Det har varit en hektisk vecka med en massa förberedelser inför Apotek och Egenvårdsmässan / skönhetsmässan i Kista
Det var första ggr vi visade upp den nya deon
aliminiumfri antiperspirant som verkligen fungerar 
Det var så kul att stå där och berätta om ngt som verkligen fungerar, och som jag varit med i flera år och varit testkanin för ;)

Genomgång innan vi öppnade :)

Våran fina monter !

Något som vi fick fram lite sent då alla som testade den här hade varit utan aluminium under hela provperioden dvs mer än 3år, var att har man använt en deo med aluminium så reagerar det med bikarbonatet i vår deo och du kan känna sveda och bli röd, men det är bara så länge aluminium finns kvar och det kan det göra i 3-10 dgr beroende på hur länge man använt aluminiumdeo.
Men nu finns den informationen med i foldern !
Vilken respons vi fick, så mycket positivt gensvar och en massa frågor genom att den även är antiperspirant. Vi hoppas att Apoteken förstår vilken efterfrågan det var på en sån här deo och vill ta in den. Här kan du läsa mer om DESTI

Sen måste jag visa dom underbara TAPET bilderna från min veckoutmaning
inga bloggare har ännu lagt ut bild på bloggen utan bara på INSTA, men hoppas att ni snart också hoppar på den här utmaningen
NJUT av nedanstående vackra bilder nu...

och i morgon kommer jag sammanställa veckans ord som är 
HATT.
Var med du också på bloggen din och säg till att du är det så vi kan dela med era underbara bilder också.
Här kan du läsa mer

Stor Varm kram från ett varmt och soligt 
Stockholms skärgård

8 kommentarer:

  1. Spännande Deo, bar kan man köpa den?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Än så länge är det bara apotea.se
      Men sig till kan vi ses ska du få prov av mig :)
      Kram

      Radera
  2. Vad roligt att mässan blev lyckad! Verkligen! Och denna deo kommer jag förstås gärna att prova när det blir möjligt.

    Tapetcollaget är jättefint! Det missade jag . Men, jag har en blid på "hatt" idag på instagram.
    Ska den vara på bloggen också? I så fall ordnar jag det.
    Stor kram till dig du fina!

    SvaraRadera
  3. Min dans i er hall när jag försökte svalka av mina brännande armhålor kunde ju varit med som typexempel ;-)
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg monter och vilken läcker design på deoflaskorna. Måste ha känts suverän att göra reklam för ett deo som man själv har varit med att utveckla. Otroligt kul!

    SvaraRadera
  5. Snygg monter, jag hann inte dit kram

    SvaraRadera
  6. Vad härligt att vara med och förevisa en snygg och bra produkt!
    Jag skickar efter på apotea ibland, så jag kan kolla där.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Nu har jag beställt en deo - dags att testa något nytt! Ha en bra dag. Kram
    ps skyltarna i söndags så underbara det blev inte bara en utan flera favoriter=)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne