tisdag 6 september 2016

GUESS WHAT ? # 2

Varannan Tisdag (jämnaveckor) har jag
 
# 2
2016 hösten

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.

Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 

Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr?
ngt riktigt användbart kan jag tipsa om ....
Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer på imorgon kväll    
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)
Poängen står under samma flik som deltagarna här nedan 
⬇️

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!

❤️   ❤️  ❤️

Jag hoppas att ni som tittar förbi får en underbar Tisdag !

10 kommentarer:

  1. Inte vet jag, men gissa måste jag ju!
    Burk, tandborste, tejphållare =) Jag hör dig skratta! Kram

    SvaraRadera

  2. Gissar på en roddbåt fast jag antar att det är något mycket mindre. 🤗

    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Hm ... ingen aning, men kanske en förvaringsburk i plast, ett mått av något slag... eller något helt annat :)
    Du har något att gissa på hos mig också!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skål med lock, toalettring, sockerskål.

    SvaraRadera
  5. toastol??? Det svarta är locket

    SvaraRadera
  6. Klart jag gör ett försök. Förra gången var jag hyfsat nära när jag såg att dte var något som hade med sjukvård att göra.
    Men detta? En sminkväska? En necessär? En Sko?
    Stor kram till dig du fina.

    SvaraRadera
  7. Ingen aning. Ett fotbad kanske??

    SvaraRadera
  8. Jag gissar på en ölöppnare!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne