onsdag 7 september 2016

En härlig liten roddbåt eller fotbad, här är svaret...

Vilka underbara härliga Gissningar, fantasin flödar och era svar får mig att le stort hoppas att ni gör desamma nu när ni får reda på svaret av
Guess What ? # 2

Det var faktiskt en toalett och det svarta var sitsen, 
 Comsi comsa lite mindre var den och man kan inte ro i den (eller vem vet ;) hihi underbar gissning. 

Och Nej den här gången var det ingen burk, öl-öppnare, kakburk, sko heller haha
och Maria ..... FOTBAD ????
 ok att sitsen var trasig då du var här men ändå.. Du borde ju ha haft lite förspänt här som ändå har varit i vårt badrum haha.
Men jag lovar... Vill du ha fotbad i den fixar vi det när du kommer haha puss 

Men det fanns faktiskt 2 stycken som hade helt rätt och först var 
som får 3 välförtjänta poäng 

hade också rätt och får 2 välförtjänta poäng 

Grattis till er båda och stort TACK till er alla som var med och gissade NI är fantastiska

Kärlek till er ALLA och
KRAM från hjärtat

8 kommentarer:


  1. Ha ha ha, hade aldrig gissat på toalett... :-)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag faktiskt riktigt, riktigt glad. Har då aldrig fått en trepoängare och gissade till och med fel på Ankis klädnypa. Det finns hopp om mig om man säger så:-)

    Stort tack för trepoängaren och länken. Är riktigt stolt:-)

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA!! Klart jag vill fotbada när vi ses!!
    P & K

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till BP! Bra jobbat där!
    Men jag ger inte upp.
    Kanske hade det passerat som skor också.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Jomen i nödfall funkar den där absolut som fotbad - jag tycker att Maria ska ha en bonuspoäng :-D

    SvaraRadera
  6. Jag skyller på att vi har vita toalettsitsar ;-)

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dig en underbar helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Grattis till BP ... det var hon värd!
    Förlåt Sanna - jag nämnde dig bland 2-poängarna i inlägget, men missade dig i resultatlistan - FÖRLÅT! Nu är det fixat :)
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne