lördag 3 september 2016

2 LördagsTips

Det är helg och har hunnit med att njuta av ett riktigt gott Vin som jag fick av min Goa mamma i födelsedagspresent TACK ❤️❤️❤️
Kommer inhandlas flera ggr och vill du också prova ett gott rött vin ska du köpa
RAVENS WOOD
Zinfandel califorifornia 2013

Så har jag ÄNTLIGEN fått se filmen
ME BEFORE YOU
(Livet efter dig)
En helt underbar film som verkligen hamnade bland en av dom bästa jag sett 
⭐️⭐️⭐️⭐️🌟
Jag har gråtit floder till leenden , värme och feelgood
En film Värd att även se trots att du läst boken !!!
Nu ska jag äta middag och hoppas att ni sötnosar får en underbar Lördag
PUSS & KRAM

17 kommentarer:

  1. Det var då en himla otur för mig att jag inte tål rött vin. Ibland tycker jag synd om mig där;-)

    Filmen - nja, den är inte heller nå't direkt för min smak om jag ska vara ärlig.

    Det är en himla tur att det finns nå't för oss alla, eller hur!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte tål RÖTT VIN då tycker jag också SYND om dig :(
      Vad gillar du för typ av filmer?
      Jag är en allätare men den här kommer hamna på topplistan min med bla.
      The Usual Suspects
      Gladiator
      Intouchables (en oväntad vänskap) fransk film
      KRAM och Godnatt

      Radera
  2. Svar: Nej, jag gillar inte bubbel heller. Är himla tråkig vad gäller alkohol och dricker i stort sett bara vitt vin och öl. På semester kan en Mojito (utan bubblig Fanta) slinka ner;-)

    De bästa deckarna jag läst är kanske Cilla och Rolf Börjlinds böcker. De är helt otroliga. (Ska helst läsas i "rätt" ordning, vilket jag dock inte gjorde.) Har även precis läst ut senaste boken från Kepler "Playground". Den är helt annorlunda hans tidigare deckare med grymt bra och surrealistisk tycker jag.

    Även Stefan Ahnhems hittills två deckare rekommenderar jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bästa BP för tipsen ska genast ut och leta upp dessa :)
      Kram

      Radera
  3. Nu måste jag bara se den filmen. Har flera vänner som sett den och gett samma betyg som du.

    Tack för tipset.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  4. Jag börjar med boken som kom i fredags, snart ska jag börja i den! Ha en fin söndag =) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att ha den framför sig :) jag ville inte att boken skulle sluta ;)
      Önskar dig en mysig söndag ❤️

      Radera
  5. Tack för Boktipset!
    /Kram fina ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram till dig finaste ❤️❤️❤️

      Radera
  6. Tack för tipset! Det noteras :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du gillar dom lika mycket som mig !!!!!
      Kram

      Radera
  7. Jag älskade också filmen...och boken.., ha en härlig söndag. Kram J

    SvaraRadera
  8. Tack för vintipset! Ska prova :)

    Älskar boken men måste se filmen.

    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Tack för fint vintips! Klart jag ska prova det!
    Boken "Livet efter dig" har jag läst och tyckte verkligen om den och jag är förtjust överlag i Yoyo Moyes. Skall nog även på din inrådan se filmen.
    Stor kram tilll dig och jag önskar dig en bra vecka.

    SvaraRadera
  10. Älskar rödvin, främst zinfandel!!! Tror att jag har provar det märket, man kanske inte den årgången?
    Boken har jag läst, och det skulle vara kul att se filmen också :-)

    SvaraRadera
  11. Filmen var superbra, precis som boken. Jag grät också. Ville inte att dom skulle tända belysningen på bion, för jag ville inte nån skulle se mig ;)
    Ha en underbar start på veckan, fina Sanna
    Kram Petra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne