lördag 6 augusti 2016

Vad har hänt på en vecka...

Det har blivit ny Månad och välkomnar Augusti med ett fotocollage av bilder från Juli
Och underbara Fårö

Veckan har varit fylld som vanligt, och här är en Tant som behöver semester igen ;) haha
Mer har Lillebror fyllt år och så har även Jag igår...
48 år
Tiden flyger iväg och jag tyckte nyss jag fyllde 40 :)
Jag fick fina presenter av familjen, minnen att lägga till på mitt Pandora armband.
Efter en god middag med ett riktigt gott vin såg vi en film och somnade i soffan..
Ja det är verkligen ett bevis på att vi börjar bli gamla här hemma



Nu blir det kaffe och bullar, och imorgon kommer familj och vänner över på fika, så vi avslutar veckan lika hektiskt som den varit...
Ps. Livet börjar ju vid 50 som jag längtar ;)
PUSS & KRAM 
till er sötnosar som tittar förbi

15 kommentarer:

  1. Grattis igen, för jag har grattat förut ;) och fina presenter har du fått.
    Mysigt.
    Trevlig lördag, kram ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen i efterskott:-) Å vilka fina blommor och berlocker!

    Fantastiskt fin bildcollage från Fårö.

    Å du - stressa inte eller som man säger i Gambia: Take it easy before you go crazy! Så sant;-)

    SvaraRadera
  3. Grattis så här i efterskott! Fint collage du gjort av soliga underbara juli och Fårö. Bra presenter fick du ju också. Aaa att somna i soffan efter lite vin, det händer oss nog alla och det kan vara rätt skönt=) Må så gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, åren går! Och ibland i rask takt och ibland lite långsamare, men det hinner hända en massa. Du är en vacker kvinna i dina bästa år och jag tycker bilden där du njuter i solisar och hatt är så läcker. Distans tilll tillvaron kanske...
    Minnen att lägga till på ditt fina armband, vackra blommor och tid med de dina; ja, det låter som en bra födelsedag och trevligt att den fortsätter imorgon med fika. MJut och ha det allra bäst.
    Stor kram! Och grattis en gång till!

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott. Du måste varit riktigt snäll i år som fick så fina presenter, eller så älskar de dig massor.

    Önskar dig en fortsatt fin helg.
    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder ❤️ ...
    /Kram & sent Grattis finaste!

    SvaraRadera
  7. Ännu en gång Grattiskramar.

    SvaraRadera
  8. Vilken bra vecka och stort grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott...jag gillar ditt armband, jättefint !
    Hoppas din sommar varit bra så här långt och att resten av sommaren blir härlig och fin !
    Ha en bra vecka !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Hoppas du hörde mitt meddelande när jag ringde på din födelsedag?!
    Jag ligger hemma och är krasslig så om du får en minut över får du gärna ringa och prata bort en stund. Det är alldeles för länge sen vi pratade....
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  11. Så snyggt armband :)
    Och grattis till dig än en gång.
    Fin kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till dig, något sent... Hoppas du fick en finfin födelsedag! Kram Suss

    SvaraRadera
  13. Men det är skönt att bli gammal, jag älskar det! Mysigt på Fårö, det är alltför längesen jag var där!
    Kram J

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne