söndag 14 augusti 2016

I Sista minuten ....Skyltsöndag

Sent Sent sent Men nu är det dax för
SKYLTSÖNDAG
Det är härliga bloggvännen 
som förvaltar denna härliga utmaning!
Tack för det bästa ❤️ Det här är ngt som verkligen får mig på bra humör :)
Idag blir det 2 lånade, helt underbara skyltar från nätet 
Veckans" TEMA " är
Stor Utmaning att Fortsätta hålla sig lugn när dessa skyltar dyker upp ....
Om den här dyker upp, när jag är stressad påväg och under PMS skulle jag nog stanna bilen och gå ut och välta skylten och skrika haha ... Då hade det inte hjälpt att peka finger under ratten ;)

På Ireland är dom rätt lustiga ...skulle du anta utmaningen på denna lilla väg ????
Eller får en sån här skylt motsatt effekt på dig ??? Jag hade nog antagit, tävlingsmänniska som jag är haha 

Nä nu är det dax att knyta sig ska upp tidigt och det är strax ny dag ..
Puss & Kram
Sanna




  

9 kommentarer:

  1. Haha var hittar du skyltarna?
    Kanske SL skulle långa vägarbetsskylten...

    SvaraRadera
  2. Gillar första skylten ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Gillar "optimisten" i första skylten. Å tvåan är verkligen en utmaning att bita i på skogsvägen. Vet inte om jag hade vågat;-)

    Två härliga skyltar och två goda skratt här. Tusen tack för det och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Underbara skyltar!! Båda skulle få mig att le även en sur dag. Kram J

    SvaraRadera
  5. Haha! Undrar om man skulle bli glad eller arg om man möts av första skylten :) Den där stigen på Irland skulle jag hellre vandra fram... men nej föresten, då kan jag ju möta dig som kommer farande i 80!! Ha det jättebra! Kram

    SvaraRadera
  6. God morgon <3 Hoppas du mår fint. Haha, vilka skyltar. Första är ju klockren ;)
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  7. Haha....vilken härlig skyltsöndag! Den sista var annorlunda.

    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  8. Haha! Underbar skylt den där första! Ja, om man inte satt där i kön och var på väg till jobbet, vill säga... ;-)

    Och den andra... Vi bilade runt på Irland för några år sen. Dom spinkiga vägarna på "Ring of Kerry" (som vi döpte om till "Rain of Kerry" av någon anledning... ;-) ), där var det 100 km/h. Helt omöjligt att komma upp i dom hastigheterna där. Vi försökte inte ens... :-)

    SvaraRadera
  9. Vilka kul och bra bidrag från dig! Den första är verkligen klockren :D

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne