torsdag 18 augusti 2016

Fotoutmaningar både här och där

Ni som följt mig ett tag vet att jag fullkomligt älskar fotoutmaningar :) 
Nu är det dax igen för foto triss ( men endast på Instagram ) vad jag förstod och Temat där var 
RUND
Här ovan var mina tre bidrag till det temat !

Sen har ju jag startat en egen utmaning där man får ett nytt ord varje vecka att tolka hur man vill, 
den hade jag bara på Instagram men den ska ju vara med här också :)
Och veckans ord som redan egentligen började i Måndags är 
HÄR kan du läsa mer om den och lägga upp att du vill vara med, 
så att alla hittar varandra och får dela andras underbara tolkningar.

Mitt bidrag den här ggr blev

Alla är välkomna att vara med som gillar att fota och tolka ord på sitt sätt :)
HÄR kan du se vilka ord som kommer följande veckor också.

Puss & Kram

9 kommentarer:

  1. Instagrammar inte och tänker inte börja med det heller av olika anledningar. Tycker det är roligare att skriva än att bara visa upp foton med ett limiterat antal tecken och än färre tecken vad gäller kommentarer. Så himla synd att Fototriss med Helena lämnade bloggvärlden. Men tyvärr är det som det är. Hoppas bara inte att Instagran "vinner" över bloggarna. Det vore himla synd!

    Åt andra sidan verkar du ju ha övergivit blogglandia vad gäller kommentarer. Kul att du åtminstone fortfarande är med på Skyltsöndag. Men det är väl bara en tidsfråga antar jag tills du helt övergår till enklare och mindre tidskrävande Instagram. Helt okej och jag önskar dig verkligen lycka till!

    Det känns nästan som att du prioriterar ner bloggen till förmån av Instagram. Bloggen kommer i andra hand liksom. Helt okej det också. Du ska göra det du känner bäst/mest för.

    Personligen har jag faktiskt saknat dina personliga inlägg här på bloggen.

    PS. Du har säker förstått av min kommentar att jag inte gillar vara "andrahandsvara". Men jag hoppas innerligt att du kommer att satsa på bloggen lite mera igen. Jag menar "Likes" är ju sååååååååå tråkiga. Kvalitativa kommentarer vägrar betydigt tyngre - åtminstone för mig. DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har helt rätt !!!
      Insta är bara bilder med liten text, tar ingen tid vilket är bra och kul när man känner att tiden är knapp!
      Men jag saknar mitt bloggande,saknar er så nu kommer mer tid spenderas framför datorn !!!
      Jag älskar svar där man ser att folk verkligen har läst texten, och det är för mig viktigare med få läsare och intresserade än försöka slå rekord i följare !
      Tack för din ärliga kommentar ❤️

      Radera
  2. Även om jag inte är med i så många, så gillar jag också fotoutmaningar - i bloggvärlden då förstås! Jag har Instagram, men gillar inte den formen - jag gillar bloggandet mer och ser fram mot en ny utmaning från dig. Tror BP missuppfattade dig den här gången - för visst är det här en utmaning både för instagrammare OCH bloggare?
    En annan fundering - tänker du dra i gång GW igen?
    Önskar dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anki
      Jajamensan håller på för fullt med bilder :)
      Så jag tänkte dra igång det i slutet av augusti som jag skrev tidigare :) ❤️
      Kram fina

      Radera
  3. Kul med fotoutmaningar, men nu är kameran på väg till Grekland på solsemester, med dottern!
    Ta hand om Dig, vännen!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad härligt, hoppas du tar en massa underbara bilder att sukta oss med stor Kram till dig vännen

      Radera
  4. Jag gillar din utmaning, så skönt att det "bara" är n bild i veckan.
    Kram och ha en härlig fredag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När tiden är knapp är Instagram helt underbart tycker jag också :) Kram och härlig fredag till dig finaste Susanne

      Radera
  5. Åh,så vacker blomma!
    /Kram finaste

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne