söndag 31 juli 2016

Snabb vecka och Skyltar från ett hem

Första Arbetsveckan med helg försvann i svindlande fart, trodde jag skulle ha en massa tid för blogg men Inte då...som ni kanske märkt... så vad har har hänt under veckan
HemmaFix
  Hallen har vi en sista strykning på Garderoben, och tapetsering kvar


I sovrummet är det färdig tapetserat med en av dom finaste tapeterna jag vet från Joseph Frank, jag vet ser ut som 70-tals tapet med en massa färg men jag verkligen älskar den !!

Lillskruttans rum fick en Tapet som klarar av alla hennes andra Färgbyten... så nu får hon ändra kuddar och annat till dom färger hon själv vill ha, just nu är det Limegrönt...

LEK
Jodå självklart har jag fångat pokemon med lillskruttan på våra promenader haha

Så kan man ju leka med bilder och dinousarier, jag blev verkligen....rädd när den här dök upp hemma på övervåningen haha ( jag vet sjuk humor.. men roligt har vi ;)

Ja det var väl delar av veckan förutom arbete :)

Men nu är det dax för
SKYLTSÖNDAG
Det är härliga bloggvännen 
som förvaltar denna härliga utmaning!
Tack för det bästa ❤️ Det här är ngt som verkligen får mig på bra humör :)
Veckans TEMA är
Svägerskans Lägenhet
  
Japp tom. där finns det en massa roliga saker att fota :) som den här som sitter i hennes arbeta rum :)

Eller det underbara lilla citatet från Oscar Wilde som sitter på kylen

Det Märks att Morfar (gammelfarfar) arbetade vid Järnvägen :)

Ibland vill vi bara vara ensamma .. Inte bara i badrummet :)

Inte en skylt, men en vacker tavla från Japan.

Nu Hoppas jag att ni har en alldeles underbar fortsatt Söndag
Puss & KRAM

13 kommentarer:

  1. Oj, vad mysiga skyltar, verkligen annorlunda!
    Och så söta tapeter! Gammalt kommer igen.
    Mysig SkyltSöndagsKram ♥

    SvaraRadera
  2. Imorgon börjar mitt allvar!
    Vad fint ni fixar till det där hemma :)

    SvaraRadera
  3. Ni har då verkligen jobbat på och åstadkommit mycket på en vecka. Bra jobbat! Dessutom gillar jag dotterns färgval - limegrönt! Färgen går perfekt ihop med lila och orange också kan jag tipsa henne om;-)

    Skyltarna är ju toppen! Gillar din svägerskas val av skyltar och hennes humor. Love it!

    1 000 tack för härliga skyltar och länken:-)

    SvaraRadera
  4. Oj, så mycket ni hunnit med vad gäller hemmafixet i veckan. Och du jobbar dessutom...
    Enastående! Så fint det blir!
    Tapeten har jag sett på Svenskt Tenn, men inte i uppsatt"format". Blir säkert jättefint!
    Jag tycker det är så roligt att du har tema på dina skyltar och vilka "braiga" skyltar du fått ihop hos din svägerska. Hon har verkligen samlat på sig en del...
    Stor kram och jag önskar dig en bra start på veckan.

    SvaraRadera
  5. Så fiiint ❤️ ...
    /Kram pårej!

    SvaraRadera
  6. Tapetlycka! Så vackert!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Fina tapeter. Har börjat min första arbetsdag idag... hoppas veckan kommer gå snabbt :) Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Super fina tapeter :) bra val!! fin dag fina du kram

    SvaraRadera
  9. Fina tapeter. Jag älskar färg. Det gör mig glad.
    Jag har också varit på Pokemon jakt med minste.
    Dinosaurie bilden var rolig :))
    Stor kram till dig, goding.
    Petra

    SvaraRadera
  10. Den tapeten är bara så snygg!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Underbar tapet :) Så fint med lite färg. Stor kram vännen <3

    SvaraRadera
  12. Men vad du är hightec, skylten med spänning skulle jag vilja ha, cool. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Härlig skyltsöndag, och vet du....Det är jättefint med starka färger på tapeterna tycker jag. Så trist med allt vitt.

    Så duktiga ni är på att fixa å ha er hemma.

    Kram till fina dig.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne