söndag 17 juli 2016

Skyltsöndag #62

Så var det dax för
SKYLTSÖNDAG
Det är härliga bloggvännen 
Som förvaltar denna härliga utmaning!
Tack iför det bästa ❤️ Det här är ngt som verkligen får mig på bra humör :)  
(Sorry fina BP att jag inte kunnat länka tidigare söndagar men det ska ordnas för rätt ska vara rätt ❤️ Det är det här med jag och mobil för att läsa bloggar och använda mobil att blogga / kommentera med går sådär ... 
Men nu är jag i Visby och får låna en " riktig " dator och nät, då är jag på G ;)

Idag är temat: 
Fårö Skyltar ... och en Damskylt
Många Får är det och lika många Färistar.
Nu finns det tom. Skyltar om att inte bygga dessa stentorn, som jag även gjorde tidigare varje år vi var här la man en sten på tornen ..

När man behöver besöka toalett hittar man även dessa bland fåren;)
Hard Rauk Lauters  är verkligen ett ställe värt att besöka om ni kommer till Fårö, lovar att visa mer från det när jag kommer hem, men nu blir det mer skyltar därifrån 
Undrar vad som händer då ;)
Jodå man känner sig välkommen tillbaka, och skrattar gott åt alla deras skyltar.,
Så till denna Underbara
Här går tjejen
Som min fina kusin hittade i SaltsjöBoo där hon bor, Tack för bilden finaste Emma ❤️

Nu hoppas jag att ni får en bra start på nya veckan, själv ska jag njuta av mina sista semesterdagar, 3v gick snabbt men den som spar han har, till senare tillfällen för ledighet 

Pussar & Kramar till er som tittar förbi

14 kommentarer:

  1. Här går tjejen ♥ .........
    /Kram finaste & njuuuut det sista av semestern nu!

    SvaraRadera
  2. Toalett bland fåren....då får man inte vara en fegis inte. Vad fina handskrivna skyltar är! Alltid så levande och personliga.

    Önskar dig fina dagar på Fårö. Skönt att kunna spara på sina semester dagar till senare.

    Ha en underbar dag / Kamilla

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga skyltar från Gotland! Skrattade gott åt toan bland fåren - där tror jag att jag hade hållit mig om man säger så;-) Även de andra skyltarna var helt suveräna. Jo, Fru Gårman finns även i innerstan, fast hon får bara gå på övergångsställen på sidogator. Orättvist!

    Å du - du behöver verkligen inte sätta länkar i de gamla inläggen. Är så glad bara att du skyltar. Å mobilbloggning är inte min grej heller. För att vara ärlig så vet jag inte ens hur man länkar med mobilen, än mindre kan jag lägga upp mera än en enda bild. Oooops.

    1 000 tack för toppen skyltning och den helt frivilliga länken:-)

    SvaraRadera
  4. Svar: Håller helt med dig och din kommentar till mitt inlägg om Nice. Tyvärr har du så rätt...

    SvaraRadera
  5. Ja, fårskyltar passar mig bra, jag som har haft får själv, själv och själv, ihop med familjen förstås.
    Tack för fin skyltning, lite annorlunda häftig. Toa bland fåren, ja det går an.
    Njut sista semesterdagarna! Puss og klem!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker om alla dina skyltar, annorlunda och roliga och lite extra det där med att du sett alla skyltarna.
    Ha det fortsatt bra och jag önskar dig det allra bästa.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga, häftiga och alldeles speciella skyltar ... wow ... bra jobbat!
    Jag fixar inte heller det där med att blogga med mobilen och kan inte heller länka med den ... skönt att det inte bara är jag som fattar dåligt - eller inte har satt mig in i det - nu är vi ju i alla fall minst tre :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera


  8. Ha ha ha, vilka härliga skyltar, toaletten finns bland fåren var helt underbar, ha ha ha...

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  9. Toaletten finns bland fåren, jo jag tackar jag! Underbara skyltar hos dej där borta på Fårö! Hoppas du haft en alldeles fantastisk semester!! kram ;-)

    SvaraRadera
  10. Men titta Härgårman har fått konkurrens av Härgårhon - har aldrig sett en sådan innan. Fina skyltar för övrigt också. Ha en fin ny vecka! Kram

    SvaraRadera
  11. Haha! Vilken härlig skyltning :-)

    SvaraRadera
  12. I vår kommun har vi sedan länge kvinnliga övergånsskyltar. Någon forma av jämlikhet förmodar jag.

    Kram

    SvaraRadera
  13. En underbar och härlig skyltning. Tack för den och ha en jättefin tisdag.

    Kram till fina dig

    SvaraRadera
  14. Så härliga bilder du bjuder på. Finns många kul skyltar! :)

    Kul du hitta in via BP :)

    Ja det är så tråkigt så många oskyldiga skall bli drabbade :(

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne