torsdag 21 juli 2016

Inte många dagar kvar...

Idag blev det hämtmat ...
Jodå visst finns sådant på Fårö också
Carlssons där vi tidigare åt "lunch" fast dom hade stängt ;) har också stenugnsbakad pizza att hämta . 
Här är det dock inga 10-20 min att vänta, utan ca 50 min....
Men det var det värt :) 
Nu ska vi njuta av sista dagarna på Gotland den här sommaren och snart bege oss hem till Stockholm där jobbet börjar redan på måndag. 
Trots att det är skönt att finna lugnet och harmonin i sig själv ( vilket jag verkligen gör på Fårö )  längtar jag hem nu . 
Känner orken vara tillbaka och rastlösheten pocka på ... Så 3v är precis lagom för mig !!!
Fick frågan var bion fanns av Bosse, den finns vid Sudersand så värd att besöka :)
Nu bjuder jag på Lite Fåröbilder att njuta av ...många har jag lagt upp på Instagram så ni som har mig som vän där känner nog igen en hel del ;)
Fårö raukområde där vi brukar fiska och sova över en natt ;)
Mera raukar
Morgonpromenaden är en njutning av allt vackert !
Vårt lilla hus kvällstid ser riktigt inbjudande mysigt ut ❤️
Vyn över heden en varm eftermiddag

Stor puss o kram och Tack till er sötnosar  som tittar förbi och lämnar en kommentar 
Love ❤️ till Er

15 kommentarer:


  1. Så himla fina bilder... :D)
    Tre veckor kan räcka på ett ställe.

    Solig hälsning härifrån mig ♥

    SvaraRadera
  2. Gottit & otroligt vackert - Njuuuut nu de´ sista!
    /Kram finaste ♥

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder. Jag har oxå bara 3 veckor, dock 2 veckor kvar. Gillar att dela upp mina semesterveckor.

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar bidkavalkad från Fårö. Är så glad att ni till slut också fick fint väder. För Fåro gör sig faktiskt bäst med en blå himmel som bakgrund om man säger så.
    Njut av dina sista dagar nu:-)

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder från Fårö! En pizza kan vara värd att vänta på ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Känner igen dina underbara bilder. Inte illa att ha fått 3v på Fårö!! Förstår att du längtar hem nu. Det gör jag efter 3dgr - högst en vecka nuförtiden ;)
    Stor varm kram ♥

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder från vackra Fårö och Sudersand.

    Så skönt att du är laddad inför att börja jobba igen.
    Njut nu extra av de sista dagarna på Ön.

    Kramis.

    SvaraRadera
  8. Jag är så glad över att jag via dig fått återkomma till Fårö. Har ju varit här en hel del förr....Ja, åren går men minnena består. Och Fårö är sig likt men en hel del har kommit till och det är väl tur.
    Jag har njutit av alla bilder och inlägg här på bloggen och känner att jag gjort en ny resa till Fårö.
    Välkomna hem igen!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Fina bilder från en vacker plats :) Njut in i det sista!

    SvaraRadera
  10. Jättefina bilder. Du ser ut att ha haft det riktigt gott. Krama ur det sista ur semestern nu och njut till max.
    Kram till dig, goding.
    Petra

    SvaraRadera
  11. Så vackert det verkar vara på Fårö. Jag har varken varit där eller på Gotland men det kanske det kan bli ändring på!! Tänk så mycket vi hade hunnit prata på en långhelg där - bara du och jag ❤❤
    Saknar dig ❤❤

    SvaraRadera
  12. Men så ljuvligt :) har varit 2 grr på Gotland hoppas du får en fin lördag kram

    Evas blogg

    SvaraRadera
  13. Åh vad vackert! :-)

    Välkommen hem nu då :-)

    SvaraRadera
  14. Otroligt vackert! Härligt att du som är "i det" ser det och kan njuta. Glad du hittat åter till lugn och ro samt återfått energi. Kram <3

    SvaraRadera
  15. Tack för svaret och tack för alla underbara bilder som du lagt in. Nu blev jag så sugen så jag snart sätter mig på en flygvinge och åker dit. :)
    Kram Bosse

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne