fredag 24 juni 2016

Jo jag e kvar....

Först av allt vill jag önska mina fantastiska bloggvänner, en alldeles underbar Midsommar !

Sommaren är som sagt ingen höjdare för min blogg, då jag spenderar sommaren så mycket som möjligt med vänner, barn och familj och utan datorer. 
Men kommer göra uppdateringar som det fungerar. Jag gillar varken att läsa bloggar eller att blogga från telefon då det är så mycket krångligare ( ok lat ;),  men lovar att göra det så ofta jag kan.

Här hemma har vi haft besök (ok inte vi men Sigge och Semlan) av räven..
väldigt nyfiken på dom två kaninerna som verkade reta honom , för varje ggr han var på väg bort sprang dom ut hoppa upp på röret titta på honom och hoppa omkring tills han vände och kom mot buren igen....

Barnen och jag har varit och tittat på bilar...
Nä jag är INTE intresserad men min son sa att jag kommer älska det här stället .. så vi åkte dit..
och ja jag blev kär i inte bara en bil....haha 
Mer om det senare...;)

STOR MIDSOMMAR PUSS & KRAM

13 kommentarer:

  1. Önskar dig också en riktigt Glad Midsommar! Å din son verkar veta hur man får morsan att köpa en ny bil;-)

    SvaraRadera
  2. En riktigt gla o go Midsommar till dig och de dina, o många kramar ♥
    Den där räven, även om söt, så en ful en. Han har knyckt inalles fyra hönor för min dotter - hönsen är frigående lyckliga.

    SvaraRadera
  3. Stort och fint hägn till kaninerna, men räven..... farligt nära och hungrig verkar han ju så se till att ha stängt! Jaha då ska du snart köpa ny bil då? =) Du ha en skön midsommar du också och jag tycker att du prioriterar helt rätt barn och familj är så mycket viktigare än bloggen. Midsommarkram till dig fina Sanna

    SvaraRadera
  4. Känner precis som du och är jättedålig på att besöka andra bloggar nu. Och instagram glömmer jag bort att jag har ☺.
    Önskar dig och familjen en alldeles underbar midsommar! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig också en riktigt fin midsommar med de dina!
    Håller helt med dig om att det är knepigt att blogga från mobilen och de flesta som har blogspot eller blogger är svåra att ens kommentera med mobilen.
    Klart att tiden ska ägnas åt annat än bloggen, du skriver när du har tid och lust.
    Bilen var läcker och helt i din smak, kan förstå att det fanns fler bilar som var det.
    Stor kram fna Sanna!

    SvaraRadera
  6. Kram fina fina du & ha en fortsatt gla´ Midsommarhelg & ett gott Sommarliv ❤️

    SvaraRadera
  7. Hoppas du har en fin midsommarhelg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  8. Glad midsommar!
    Njut av den tiden som nu kommer!

    SvaraRadera
  9. Spännande med oväntat besök ;)

    SvaraRadera
  10. Visst kan det finnas annat att göra än att läsa bloggar på sommaren, men idag regnar det så vi sitter inne vid datorerna på vår husbåt ;) Önskar en fortsatt fin midsommarhelg!

    SvaraRadera
  11. Helt rätt om du frågar mig. Skit i bloggen och ut och njut ;) Vi kan sitta här regniga dagar och till hösten. Vi måste ju ta tillvara på goá härliga dagar.
    Ha en bra start på veckan, du fina tjej.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Hoppas att du hade en fin midsommar :-) Jag håller med dig, ut och njut, jag är likadan mina inlägg duggar inte tätt! Känns som insta blir lättare att hålla sig uppdaterad;-)

    Usch och fy för räven... kan han inte gräva sig under??
    Jag är livrädd att räven skall komma på besök och ta mina hönor...

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne