måndag 2 maj 2016

Tillbaka till söndagen, och skyltning # 51


Jag vet, det har redan varit
SKYLTSÖNDAG
Men bättre sent än aldrig .. som dom säger ;)

Det är härliga bloggvännen 
Som förvaltar denna härliga utmaning!
Tack iför det finaste ❤️ Det här är ngt som verkligen får mig på bra humör :)  
så jag trotsar måndagen  och kör min sena skyltsöndag :)
Idag är temat 
EN SALIG BLANDNING (för det är vad det är)

som jag letade efter denna INSIKTSFÅNGARE vet många som jag vill ge den i present ;) 
självklart skulle jag köpa en till mig själv också....

Här var det så varmt i helgen så det blev barfota...
ändå.. inte så varmt ännu men Finaste Ezter, undrade vad det var för vin vi köpt
BAREFOOT
zinfandeldruva och från Kalifornien
Helt ok vin 3/5 Stars

RENT
Skönt att även kolsyran är REN, eller menar dom flaskan det borde väl vara en självklarhet ???

MOD
Jag älskar den här bilden, vi kvinnor ska vara stolta över våra underbara kroppar från barn till gammal !! Se till och njuta ordentligt i sommar :)

Nu måste jag åka ..
Godmorgon sötnosar och ha en alldeles underbar måndag

PUSS & KRAM
Susanne

9 kommentarer:

  1. Ja, det är ett helt okej vin, inte jättelänge sen vi drack det. Passar bra utan mat också :)Och en varm sommardag och vinet är kallt! Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  2. Åh! En insiktsfångare skulle jag också vilja ha - du är bussig och köper en till mig också, va? ;-)

    SvaraRadera
  3. Insiktsfångare skulle jag också kunna ge bort några stycken, inkl mig själv.
    Din son verkar ha en insiktfångare..härligt. Och du..det där med att släppa saker som inte är bra för en, det är banne mig inte det lättaste.
    Stor kram till och en ha en underbar start på veckan.
    Petra

    SvaraRadera
  4. Så sant för visst krävs det mod att njuta =) Tummen upp för det.

    SvaraRadera
  5. Det är just blandningen som gör skyltsöndagen sååååå bra! Det bevisar du verkligen här! Å en insiktsfångare vill jag också ha;-)
    Barefoot - nja;-)

    1 000 tack för toppen skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  6. Insiktsfångare borde verkligen bli en storsäljare ;-)

    Kram och god måndag!

    SvaraRadera

  7. Insiktsfångare var bara så bra. :D))

    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Åh jag behöver oxå ett gäng insiktsfångare!!!
    KRAM ❤

    SvaraRadera
  9. Tack för härlig skyltning! Och den där insiktsfångaren behöver jag. Damen i solstolen är helläcker och sbilden säger så mycket.
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne