måndag 16 maj 2016

Min tillbakablick...

Så var det ny vecka och trots att förra veckan var ganska jobbig och orken tryter totalt, att vara med på ngt så vill jag ändå reflektera över föregående vecka och se till det som är bra

Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Familjen Tillsammans ❤️
  • En bra bok under en filt när det regnar ute
  • Sjukgymnast som tänjer ut armen
  • Mina underbara Vänner
  • Tröst vid tårar
  • Kramar ❤️
  • Rena lakan varje söndagskväll är en njutning att krypa ned i 
  • Långa frukostar
  • Bästa Kvinnliga chefen man kan ha
  • Sommarvärmen


I bland känns det som jag inte hinner med bloggen, jo jag skriver men har inte tiden/ orken att hänga runt på några bloggar känner mig inte alls duktig när jag missar massa inlägg hos mina favvobloggar flåt.
Jag vill dock TACKA att ni orkar titta in och kommentera så mycket som ni ändå gör 
NI ÄR HELT ENKELT BÄSTA BLOGGVÄNNERNA SOM FINNS



Nu hoppas jag att ni som tittar förbi får en alldeles underbar start på en ny vecka.
Stor 
Puss & Kram

12 kommentarer:

  1. Så sant & underbart Inlägg ♡ ...
    /Kram finaste bästa du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stor KRAM till dig finaste ♡

      Radera
  2. Så du byter sängkläder varje vecka! Duktig tjej! Jag kör varannan vecka varianten;-)
    Å kul att du berömmer din chef och att hon är kvinna. Själv har jag inga bra erfarenheter av kvinnliga chefer...

    SvaraRadera
  3. En lista med så mycket fint! :) Familjen och vännerna, inte minst!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  4. Att lägga sig i en nybäddad och med ny vädrade sängkläder är gudomligt. En skön känsla och lätt att hitta sömnen i. Kram

    SvaraRadera
  5. En fin lista för en fin tjej! Kram och sov gott ♥

    SvaraRadera
  6. Det finns inga krav när det gäller bloggande eller bloggläsande. Glöm inte det.
    Hoppas du snart återfinner energi. <3

    SvaraRadera
  7. Jag gillar verkligen dina listor de får mig att se att det bästa i livet behöver inte vara så stort utan att det handlar om närheten och kärleken till våra nära och kära.

    Rena sängkläder är en av de bästa vardagslyxen.

    Kram från mig.

    SvaraRadera
  8. Starkt av dig att orka hitta guldkorn som förgyller när du inte mår bra. Önskar att det vänder och att du får njuta och må bra snart! Rena lakan är underbart!!!
    Känner precis som du, hinner knappt med att titta runt hos alla och då får jag dåligt samvete...

    SvaraRadera
  9. Tröst vid tårar, fint! Något vi behöver alltid!
    Att krypa ner i rena lakan är en lyxkänsla!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  10. Fin lista! Jag gör som BP, kör på varann vecka (i bästa fall)! Tröst och vänner, böcker och sommarvärme, det är fina saker det! Önskar även dig en fin vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Här kommer en stor majkram till dig. Även är det är som mörkast brukar det finnas något att glädjas åt. Därför är det bra att göra reflektioner ibland. Nytvättade lakan är mums. Att ha en trygg famn att krypa upp i behöver vi alla. Hoppas din arm är bättre.
    Bossekramar från ett riktigt varmt Ystad med en fågelorkester i dungen.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne