torsdag 5 maj 2016

Här var det två som RÄKNADE ut rätt svar :)

GUESS WHAT
#18
Ni som har och är med sen tidigare med era fantastiska finurliga bilder till GuessWhat finns länkade under fliken 
Så om du som gillar att gissa här vill utmana din fantasi med fler bilder så tycker jag att du ska prova länkarna där, Ni ger helt underbara svar och det märks att fantasin får flöda åt alla håll och kanter Love it !

Stort TACK till er som är med,

Ni bjuder på fantastiska foton och Helt underbara klurigheter !!!

Så till rätt svar
MINIRÄKNARE 
Jag som tyckte jag gav en bra ledtråd i går ;) bara två som "räknat "ut  ;)

Först med rätt svar var ANKI och får 3 välförtjänade poäng.
GRATTIS
Även MARIA hade rätt och får 2 poäng

och sen  är det ju rätt med att det är en Display..för en miniräknare
så LILLASYSTER, VILLAELL OCH FRUFRÄKEN
får 1poäng var


❤️❤️❤️
STOR
PUSS & KRAM

7 kommentarer:

  1. Inte en siffra rätt för min del....Men stirt grattis till de som lyckades klura ut vad det var.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Jag borde ha lyft blicken från datorn och flyttat den 40cm bort för där ligger ju en miniräknare..... ja stort grattis till de som klurade ut det! Kram

    SvaraRadera
  3. Oj ... va kul! Ibland har man tur :) Tacka, för poängen! :)
    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla duktiga!

    Trevlig Kristi himmelfärdsdag :D

    SvaraRadera
  5. Där ser man... Det borde jag ju ha kunnat räkna ut :-)

    SvaraRadera
  6. Anki och Maria är otroligt duktiga på att gissa måste jag säga. Är otroligt impad av deras "bildsinne". Grattis till alla:-)

    SvaraRadera
  7. Jodi den var svår, hade inte ens en gnuttas aning om vad det kunde vara!
    Ha en mysig fortsättning på långhelgen. Kram J

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne