tisdag 3 maj 2016

Guess What...

Tisdag och Dax för 
 
# 18 
2016

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.

Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 

Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr?
Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer förinställd  redan i morgon em.     
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)
Poängen står under samma flik som deltagarna här nedan 
⬇️

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!

❤️   ❤️  ❤️

 

13 kommentarer:

  1. Jag gissar på miniräknare :)

    SvaraRadera
  2. Inte var det lätt, kanske displayen till en vanlig bärbar telefon?? Kram

    SvaraRadera
  3. Kan ju vara en våg också!!

    SvaraRadera
  4. Svampbob verkar lite utslagen där... ;-)

    SvaraRadera
  5. Den här gången blir det inga poäng till mig, har inte en susning om vad det kan vara.
    Fin tisdag, goding
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Det är en display av något slag, en scanner man har i butiken för att scanna varor, eller på löpbandet eller motionscykeln, eller kanske en mobil?!

    SvaraRadera
  7. God afton! Ja, tisdag och GW igen. Och klart jag är med. Men jättesvårt!
    Har verkligen inte en susning. Tycker mig se en skylt i underkanten.
    1. - en del av bakluckan på en bil
    2.- en skärm av något slag
    3. - något i sminkväg på burk
    Kram!



    SvaraRadera
  8. Ett brevkuvert, nyckelring med namnskylt. En låda med öppning.

    SvaraRadera
  9. Displayen på en våg? Skrivare?
    Hoppas allt är bra med dig
    Kramar

    SvaraRadera
  10. "LillaSyster"4 maj 2016 17:45

    Det bara måste vara en display av något slag....

    SvaraRadera
  11. En förpackning med Lasagneplattor;-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne