tisdag 17 maj 2016

Guess What? # 20

Det har varit en dag som dom andra, med lite för mycket att göra.. 
Jag har hunnit med både lunch samtal och sjukgymnast och läkare.

Efter Dagens Guess What? kommer det bli paus för sommaren med TEMAT GW hos mig, men jag fortsätter till hösten med nya tag och bilder och hoppas att fler hänger på.

Vi alla märker att sommaren börjar närma sig och att vi försöker njuta av mer tid ute, att kunna fixa med trädgården, träffa vänner och bara njuta av det som finns runt oss i denna underbara tid av året :)

Självklart ska ni som vill fortsätta med era Guess What? 
men mina kommer tillbaka i september
Ska samla ihop en massa finurliga saker att fota så det blir kul att gissa
men för sista omgången den här våren är det
Tisdag och Dax för 
 
# 20
2016

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.

Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 

Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr?


Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer på imorgon kväll    
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)
Poängen står under samma flik som deltagarna här nedan 
⬇️

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!

❤️   ❤️  ❤️

8 kommentarer:

  1. Oj ... den här gången har du klurat till det rejält! Har inte den blekaste aning! En ring, ett spänne till något... nix, kommer inte på något!

    SvaraRadera
  2. Har ärligt talat inte den blekaste. Får nog titta in igen lite senare ... om jag kommer på nå'n vettig gissning alltså.

    SvaraRadera
  3. Riktigt svårt! Gissar på ett par solglasögon men tror inte det är rätt...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ett sista försök denna omgång.
    1.bygel till en väska
    2.sminkväska
    3.klocka
    4.armband
    Kram!

    SvaraRadera
  5. En salladsslunga kanske. F*n så svårt det är. Inget att undra på att jag hoppade av;-)

    SvaraRadera
  6. Jättesvårt att se på telefonen - får se om jag hinner starta datorn idag och se bättre! Men så länge gissar jag på en laptop.
    Kram ♥ Ring mig när du har tid ♥

    SvaraRadera
  7. Nej jag är alldeles lost men gissar på vikbar mobiltelefon, fickspegel eller helt enkelt en mackapär eller mockajäng; -)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne