måndag 2 maj 2016

GodNatt med avslutande tillbakablick


Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är
❤️   ❤️  ❤️ 
  • Lästa böcker
  • Champagne  ❤️ 
  • ❤️ Majbrasa m. Korvgrillning
  • Sol
  • Torsk m. Äggsås
  • Varmt Bad
  • Tofflor
  • Mina bloggvänner 
  • Tankar som ändras
  • Planering 
  • Ett gott skratt
  • Sköljmedel 
  • Studsmattan ute
  • Skön säng att krypa ned i.
  • Roliga Arbetsuppgifter
  • Insikt
  • ❤️ Mina Barn
Mitt April Instagram collage 


 ❤️   ❤️  ❤️
Kärlek och värme till er alla!
God Natt sötnosar !

Stor 
PUSS o KRAM

6 kommentarer:

  1. Fastnar på varmt bad! Älskar att bada i vårt fina badkar. Förstår inte folk som bara har dusch. Jag skulle frysa ihjäl under vintern/våren/hösten utan denna livräddare - badkaren alltså:-)

    Åsså håller jag med dig om sängen - lyx ju:-)

    Å roliga arbetsuppgifter är A & O. Man spenderar ju faktiskt mera av sin vakna tid på jobbet än hemma så...

    SvaraRadera
  2. Det har varit många saker i veckan som gett dig energi och det där lilla extra att känna dig tacksam över. Ibland inser man inte vad som är viktigt i tillvaron och uppskattar det utan tar en hel del för givet. Jag läser din lista och hittar flera saker där som jag också är extra tacksam över och sedan ser jag andra saker som jag inte ens tänkt, på men som ändå finns, och som jag givetvis borde uppmärksammat.
    Tack för din lista och dina tankar.
    Stor kram!
    Vilket fint och talande instacollage!

    SvaraRadera
  3. Torsk m äggsås - där fick jag ett lunchtips till helgen :) Tack!
    Många hjärtan och kursivt och fettext :) Din lista har liv i sig. Fin!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan och en skön Kristi Himmelsfärdsdag!

    SvaraRadera
  4. Många härliga saker att minnas och glädjas över som gav dig extra värme och energi veckan innan. Skumpa, torsk, och SOL hade jag gärna fyllt min dag med. Tror dock bara att det blir SOL men jag kanske kan spara torsk och skumpa till någon annan dag i veckan.

    Kram på dig/Kamilla

    SvaraRadera
  5. Några av dina punkter kan jag också skriva under på, jag lägger också till två jättemysiga afterworks och en mysig utemiddag med HELA familjen (det händer typ aldrig längre)!
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Vilken fin lista, viktigt att ta tillvara på det lilla och enkla i vardagen som ger en energi. Här och nu är viktigt och det blir det ju verkligen fokus på med en sån där lista. Kanske borde jag ta efter dig om jag får ;)
    För övrigt gillar jag din blogg som jag nyss hittat till!
    Fin kväll till er!
    /Lisa

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne