onsdag 4 maj 2016

Fantastiska Böcker...

Böcker lästa i April...
  1. ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️/ nästan mer åt 5av 5 ⭐️  Konsten att höra hjärtslag - Jan-Philipp Sendker
  2. ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️/ nästan mer åt 5 av 5⭐️  Hjärtats Innersta röst -Jan-Philipp Sendker
  3. ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ Etthundra mil - Jojo Moyes
  4. ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ How to be a Woman - Caitlin Moran (en bok varje tjej borde läsa ;)
  5. ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ Big Little Lies - Liane Moriarty
  6. ⭐️ ⭐️⭐️Sandmannen - Kepler ( inte lika bra som dom andra jag läst av dom)
Nr 1 & 2 är fantastiska böcker som får oss att stanna upp tänka till vad är det vi gör med våra liv, Rekommenderar dessa två från mitt hjärta

Nr 4 får en att skratta hejdlöst gråta och alla känslor på en ggr en bok jag rekommenderar till alla starka underbara kvinnor.


Det är fortfarande "bara" två personer som räknat ut bilden på Guess What # 18 nedan, 

så fortsätt gissa sötnosar ikväll kommer svaret :) och glöm inte gå in och gissa på fler bilder hos dom andra som är med finns under fliken Guess What ovan

Stor
 PUSS & KRAM
till er sötnosar som tittar förbi en underbar Onsdag som denna

11 kommentarer:

  1. "Hjärtats innersta röst" har jag beställt så jag hoppas den kommer snart! Ser verkligen fram emot att läsa den.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en fantastisk bok anser jag , men du får tala om vad du tycker sen KRAM

      Radera
  2. Etthundra mil har jag läst, den är bra. Konsten att höra hjärtslag tar jag med mig i helgen.

    SvaraRadera
  3. Tack så ❤️-ligt för vår/sommarboktips :)
    /Kram go du!

    SvaraRadera
  4. När kommer uppföljaren? How to be a man? :) Skojar bara. När det gäller de två första. Är det en fortsättning? Ska man läsa dem i rätt ordning?
    Ett hundramil har jag läst. Hon är en duktig och mycket läsvärd författare.
    Tack för boktipsen.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du borde skriva den boken :) How to be a man !!!!Tror du kan skriva den riktigt bra :)
      Börja med Konsten att höra hjärtslag, man kan läsa dom tvärtom men hjärtats innersta röst är en fortsättning med samma personer fast 10 år senare :)
      KRAM

      Radera
  5. Veckans GW var ju svårare än svårast :) Har varit lite off här i bloggvärlden men nu suttit och läst ikapp. Mycket som hänt hos dig. Tänk att sonen kommer hem! Så skönt för honom nu när beslutet är taget, då kan han slappna av! Starkt av honom att lyssna på sitt hjärta. Och skönt för dig och familjen att få hem honom <3
    Det verkar gå framåt på jobbet också med lite nya arbetsuppgifter. Bra att du ser fram emot det!
    Hoppas du får en riktigt skön och härlig långhelg med familjen nu! Stor kram!!

    SvaraRadera
  6. Alltså en sak kan jag säga - du och jag har inte samma smak vad gäller böcker. Tyvärr är jag insnöad på deckare - illa, jag vet. Å jag gillade Sandmannen.

    Men Joo Moyes måste jag bara ta itu med. Har bara läst positiva kommentarer om böckerna.

    SvaraRadera
  7. Tack för b ok rekommendationerna :)

    SvaraRadera
  8. Boken av Joyo Moyes har jag läst och även en del andra. Tycker om dem!
    Har nu noterat bio 1,2 och de skall inhandlas idag. Även nr 4 ska jag titta efter.
    Återkommer!
    Tack för fina tips!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Tyckte samma sak som du om Sandmannen. Jag skrev om den här, om du vill jämföra tankar: https://justnujusthar.com/2016/07/23/recension-sandmannen-av-lars-kepler/ Jag skall ändå läsa Kaninjägaren när den kommer i oktober.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne