onsdag 11 maj 2016

Ett förtrollande GW svar

GUESS WHAT
#19
Ni som har och är med sen tidigare med era fantastiska finurliga bilder till GuessWhat finns länkade under fliken 
Så om du som gillar att gissa här vill utmana din fantasi med fler bilder så tycker jag att du ska prova länkarna där, Ni ger helt underbara svar och det märks att fantasin får flöda åt alla håll och kanter Love it !

Stort TACK till er som är med,

Ni bjuder på fantastiska foton och Helt underbara klurigheter !!!

Så till rätt svar
Visst var det vingen på en TROLLSLÄNDA

Först med rätt svar var LILLASYSTER och får 3 välförtjänade poäng.
GRATTIS
Även EWA TRILLIAN hade rätt och får 2 poäng
GRATTIS 

och sen  är det ju Nästan rätt med Insektsvinge fast från annan insekt..
ja jag e extra snäll idag :)
så GERD OCH FRUFRÄKEN
får 1poäng var

Nu blir det sängen, då tröttheten är enorm just nu Så Godnatt Sötnosar
❤️❤️❤️
STOR
PUSS & KRAM

8 kommentarer:

  1. Magiska insekter 💗
    Tack för poängen!

    SvaraRadera
  2. TYvärr gick mina fantasier en helt annan väg. Var nog trött på insekter efter att ha fullföljt Bosses uppdrag/lek.
    Men jag tyckte äbdå att mina förslag i alla fall had ekunnat passa, om de varit rätt.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, det hade jag aldrig kunnat gissa... Grattis till vinnarna:-)

    SvaraRadera
  4. Inte en siffra rätt!

    Kram och god morgon :D

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla vinnare, och själv ska du ha en fin torsdag.

    Kramkram.

    SvaraRadera
  6. Jaha, där ser man, men håll med om att det kunde ha varit ett tyg ;)

    SvaraRadera
  7. Vad duktiga en del är att gissa ;))...själv har jag gett upp, haha...
    Hoppas du får en trevlig helg !!
    Kramisar bia

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne