onsdag 18 maj 2016

Bakom mina solglasögon.....kommer svaret

GUESS WHAT
# 20
Ni som har och är med sen tidigare med era fantastiska finurliga bilder till GuessWhat finns länkade under fliken 
Så om du som gillar att gissa här vill utmana din fantasi med fler bilder så tycker jag att du ska prova länkarna där, Ni ger helt underbara svar och det märks att fantasin får flöda åt alla håll och kanter Love it !

Stort TACK till er som är med,

Ni bjuder på fantastiska foton och Helt underbara klurigheter !!!

Så till rätt svar
Visst var det Ett par SOLGLASÖGON


Först med rätt svar var LILLASYSTER  den här veckan också och får 3 välförtjänade poäng.
GRATTIS
Även ZNOGGE hade rätt och får 2 poäng
GRATTIS 

Mockagäng eller Mackapär och salladsslunga var några av dom andra underbara gissningarna.

Det var sista ggr för den här våren/säsongen nu blir det SOMMARUNDERHÅLL
och att samla ihop nya klurigheter
Så kommer det nya GW i september

❤️❤️❤️
MARIA 
Blev vinnare av vårens GUESS WHAT , och en liten överraskning dyker snart upp till dig finaste GRATTIS till hela 22p
imponerande...
Här kommer resten av poängställningen

  • 22 p Maria-JAG OCH DET MINA
  • 20 p Anki-BILDBLOGGEN
  • 17 p Lillasyster-MITT SKOGSLIDEN
  • 14 p Eva-PROVTYCKNINGAR
  • 14 p Sandra-VILLA ELL
  • 14 p ZNOGGE
  • 11 p Gerd-GEDDFISH
  • 9 p FRU FRÄKEN
  • 7 p BP
  • 6 p SWEET PEA
  • 6 p MITT LIV SOM SUSANNE
  • 6 p FrkM
  • 7 p-ANN-SOFIE 
  • 5 p COMSI COMSA 
  • 4 p Jeanette-MARSKULLA
  • 4 p MIAS MIX
  • 4 p DITTE 
  • 4 p FRU ERIKSSON
  • 4 p EN ANGELS DAGBOK
  • 3 p AMADECASA
  • 3 p Bia-HOUSE AND GARDEN BY BIA
  • 3 p Gunnel-PANTERTANTERS PASSIONER
  • 2 p Pia-BAKOM DÖRR NR 11
  • 2 p Ezter-EZTERS VRÅ
  • 2 p SUSJOS
  • 2 p FJÄDERNEJLIKAN
  • 2 p TANT GLAD 
  • 2 p GÄRDSMYGGEN
  • 2 p ANEMONEN
  • 2 p JUST NU JUST HAR
  • 2 p KIKI FREESE
  • 2 p LEKFULLT MED KATARINA
  • 1 p Åsa-SECOND TIME AROUND

Tack för att ni varit med och gissat  och lagt upp egna bilder
NI ALLA ÄR FANTASTISKA
LOVE YOU AL

❤️❤️❤️
STOR
PUSS & KRAM

9 kommentarer:

  1. Här skäms jag rejält, för jag har precis likadana solglasögon. Ooooops...

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha vet du jag ser inte heller vad saker är fast det kan vara saker jag har hemma skönare att lägga upp bilderna haha då vet ju JAG vad det är för en ggr skull ;)
      PUSS OCH KRAM O TACK FÖR DINA UNDERBARA GISSNINGAR FINASTE
      God NATT

      Radera
  2. Stort grattis till Znogge som var kunnig även jos dig. DEt vra inte jag. Lykcades dock bättre hos maria. Mne å andra sidan unnar jag med glädje andra att ha rätt.
    Nu ser jag ju att dte var ett par solisar. Har dessutom också ett par liknande.
    Nåja...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hade ingen susning och orkade inte ens gissa. Fy, mig.
    Grattis till Znogge!
    Och stor kram till dig! ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna. Dom har jobbat bra. Gäller att ha fantasi hihi.

    Ha en underbar och hääärlig torsdag.

    Stor kram.

    SvaraRadera
  5. Tack för poängen! Jag var onekligen en smula osäker men tyckte att det påminde om mina nya solglasögon!

    Kram och trevlig fredag :D

    SvaraRadera
  6. Meeeeeeeh..... såklart att det var solglasögon.....
    Men vad roligt att jag vann i alla fall. Trots att jag gissade på mockagäng och mackapär ;-)
    Jag är ledig hela dagen i dag så ring om du har tid raring ♥
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vill bara titta in här med en stor varm kram till en härligt stark fina tjeja.
    Ha en underbar helg.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Alldeles för få Svampbob i den här tävlingen om du frågar mig... ;-)

    Grattis till Maria och alla andra som är så duktiga! :-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne