torsdag 21 april 2016

R.I.P

Just nu kan Jag kan inte annat än gråta..lyssnar till en av dom bästa låtarna jag vet  Purple Rain.
En av mina största IDOLER har gått bort, endast 57 år gammal :( 

PRINCE
R.I.P
Ett Till stort musikgeni har gått bort alldeles för tidigt,  men även din musik kommer alltid finnas kvar !

Här kan även du få höra en hans låtar jag ÄLSKAR och har gjort sen jag hörde den första gången

Purple Rain

God Natt till er sötnosar från en lite ledsen dam  ikväll
( får man vara det som vuxen kvinna, trots att det inte är en person man känner ) 
utan "bara" ens stora IDOL
Kramisar
Sanna

5 kommentarer:

  1. Men visst är det hemskt! Alldeles för många sångare har gått bort alldeles för tidigt på sistone - Michael Jackson, Lou Reed, David Bowie och nu Prince. Hemskt!

    SvaraRadera
  2. Väldigt trist! Håller helt med BP. Alldeles för många och för tidigt...
    Purple Rain är jag väldigt förtjist i och har själv spelat den tidigare i kväll och nu lyssnade jag på din länk.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. De dör som flugor nu, kändisarna, känns det som... Klart man får vara ledsen, det är ju personer man känt till hela livet och haft en relation till, även om man inte känner varandra personligen!

    SvaraRadera
  4. Gone to soon ...
    R.I.P

    Purple rain är en favorit 💕
    /Kram till dig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne