onsdag 13 april 2016

Veckan som varit

Så vad har jag pysslat med under det oplanerade avbrottet, mycket läkarbesök har det varit. 
fortfarande ont i arm, men operationsärret är ok ! Det är fortfarande svullet och jag har ingen känsel i lillfinger och undersida av arm, kan inte böja eller sänka arm riktigt heller, men det är på väg åt rätt håll i alla fall. Sjukgymnast och egenträning gör sitt, det är bara att fortsätta.

Själv Har jag spenderat helgen på Djurnäset, ett fantastiskt ställe med så mycket lugn och ro och Harmoni.
och så värt att åka till om Du får chansen ! Både för mat och omgivning






Lillskruttans öga är bra en liten skorpa på ögonlocken är allt som finns kvar nu, så skönt !

Nu ska jag fixa mat sen ska jag titta runt hos er alla !
Det var verkligen länge sen jag var inne i cybervärlden

Stor KRAM och PUSS
till er alla som tittar förbi

12 kommentarer:

  1. Så skönt att ni läker båda två! Verkar dessutom som du hade en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Låter bra att det är på bättringsvägen för er båda. Bra kämpat med armen tycker jag.
    Vackra bilder från din helg du bjuder på.
    Önskar dig en fin lillördag !
    Kram från Marie

    SvaraRadera
  3. Där har jag varit, så himla mysigt.
    Skickar en massa kramar.

    SvaraRadera

  4. Blommor till dig i ditt kämpande.

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera

  5. Blommor till dig i ditt kämpande.

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  6. Woooo så mysigt på Djurnäset ser underbart ut ❤️ ...
    Hoppas armen bara blir bättre & bättre fullt ut/Kram finaste!

    SvaraRadera
  7. Djurönäset är verkligen fint och så fint att tillbringa ett par dagar där.
    Trist med din arm, men din träning både på egen hand och med fysioterapeuten kommer att ge resultat men det tar tid. Bra att du kollar upp det hela.
    Illa att du inte har känsel i lillfingret eller på armens undersida men kanske är nerver skadade så hoppas läkarna har koll.
    Skönt att din dotters öga är så mycket bättre. Alltid något...
    Skickar dig en stor styrkekram.
    Många tankar också.

    SvaraRadera
  8. De två bilderna över vattnet är så rogivande så jag kan förstå att vara där är bra för själen.
    Hoppas armen läker snabbt och bra nu.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ärret på din arm är ju knappt synligt längre. Du måste ha suveränt läkkött - utanpå alltså. Inuti vill jag knappt tänka på med tanke på bilderna du visade efter operationen... Men kul ändå att du är på rätt väg. Kämpa på!!!

    Å Djuronäset är ju precis vad du behövde! Har varit där på konferens och där är verkligen otroligt fint!!!

    Å Lillskruttans öga har jag troligen missat delar av, för jag minns inte att jag läst vad som egentligen gjordes med ögat. Snacka om att troligen har ett väldigt selektivt minne - alternativt drabbats av Alzheimer M vid det här laget..

    SvaraRadera
  10. Du får ha tålamod men det finns hopp! Det kan ta mer än ett år innan nervbanorna hittar tillbaka igen...

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilket fint ställe! Ja kämpa på med sjukgymnastiken, det lönar sig. Ha det gott, kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Hoppas verkligen din arm blir bra snart...det är bara att kämpa på ;))
    Bra också att lill skruttans öga är bra...tiden läker alla sår sägs det ju ;)
    Ha en fin helg !...........här blir det dop på lördag !
    Kramis

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne