onsdag 20 april 2016

SVART är också en färg...

Så mitt val av färg i Bosses Lekutmaning blir just denna färg...

SVART
Så mycket svart vi har här ute på landet ändå ;)
En svart Fasad på ett hus

En Svart Dörr

Svarta brevlådor

Svart bil

Svart cykel

En Svartnad utskuren gubbe i trä

en svart snurr-dosa Med silverfärgad snurr

Min svarta chubaka kofta :) hihi blir väldigt lik honom = mkt hårig

Svart blomlåda, med svarta lyktor...mkt svart blir det ;)

Och youtube klippet blir med PEARL JAM och låten BLACK

Jag hoppas att tilldelas några poäng för min SVARTA färg :) och gissa på i förra inlägget, för snart kommer svaret på GW också:)

Stor PUSS & KRAM

6 kommentarer:

  1. Upp tills jag var 30-ish var allt i min garderob i stort sett svart men har fått in lite färg efter det. Så jag håller med om att det absolut är en färg :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mäktigt låtval som jag gillar skarpt. :) Visst är svart också en färg. En tuff färg så länge den inte tar över allt. Härligt fritt val du gjorde. Varför blev det ingen lakritspuck i munnen tro?
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  3. Heja Sanna! Stort grattis till väl utför lekuppdrag hos Bosse.
    Och visst är svart en färg och du har med så fina bilder.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Tänk att jag absolut inte förknippade färgen svart med dig. Men du har rätt - det verkar finnas mycket svart där hos dig.

    Svart är inte någon av mina favofärger, men brevlådorna med hjärtorna i min favo färg gillar jag skarpt!

    Bra jjobbat där!

    SvaraRadera
  5. Svart står sig i längden! Snyggt jobbat :D

    SvaraRadera
  6. Sötast är ju den där svarta trägubben :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne