onsdag 13 april 2016

Svaret på GW # 15

GUESS WHAT
#15
Ni som har och är med sen tidigare med era fantastiska finurliga bilder till GuessWhat finns länkade under fliken 
Så om du som gillar att gissa här vill utmana din fantasi med fler bilder så tycker jag att du ska prova länkarna där, Ni ger helt underbara svar och det märks att fantasin får flöda åt alla håll och kanter Love it !


Stort TACK till er som är med,

Ni bjuder på fantastiska foton och Helt underbara klurigheter !!!

Så till rätt svar
En alldeles vanlig Toapappershållare
Den här ggr hade 2 / 11 rätt svar, Var kanske inte så lätt som jag trodde .. 


Stort GRATTIS till
som var först den här ggr med rätt svar och får 3p

och rätt hade även  
Verkligen ett stort Grattis till dig också !!!  
Och 2 poäng var till dig

Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)

❤️❤️

Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar där 

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner haft en alldeles underbar Onsdag
❤️
STOR
PUSS & KRAM

5 kommentarer:

  1. Så lätt när man ser svaret!
    Japp, så är det. Grattis till vinnarna!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Ooooops! Fel igen! Jag ger upp;-)

    SvaraRadera
  3. Helt fel! Jag som verkligen tyckte det såg ut som en chokladglass man just bitit i.
    Men grattis till de som gissat rätt.
    Däremot lyckades jag gissa rätt hos Maria....
    Men jag kommer igen.
    Stor kram.

    SvaraRadera
  4. Inte en siffra rätt denna gång! Svårt eller så tittade jag med fel ögon ;-)

    SvaraRadera
  5. Haha, så enkelt när man ser svaret :)
    Fina bilder från din helg! Verkar vara ett bra ställe för återhämtning och vila. Hoppas armen blir bra snart!! Stor kram till dig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne