onsdag 6 april 2016

Svaret ni väntat på ;)

GUESS WHAT
#14
Ni som har och är med sen tidigare med era fantastiska finurliga bilder till GuessWhat finns länkade under fliken 
GUESS WHAT
Så om du som gillar att gissa här vill utmana din fantasi med fler bilder så tycker jag att du ska prova länkarna där, Ni ger helt underbara svar och det märks att fantasin får flöda åt alla håll och kanter Love it !

Stort TACK till er som är med,
Ni bjuder på fantastiska foton och Helt underbara klurigheter !!!
Så till rätt svar
HÅRFÖN
 (en sådan har vi väl nästa alla hemma ;)

Den här ggr hade 4 / 23 rätt svar, Ni är grymt duktiga !!

Stort GRATTIS till
 ZNOGGE  
som var först den här ggr med rätt svar och får 3p

och rätt hade även  
ANN-SOFIE
LILLASYSTER
Verkligen ett stort Grattis till er !!!  
Och 2 poäng var till er.
Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)

❤️❤️

Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar där 

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner haft en alldeles underbar Onsdag
❤️
STOR
PUSS & KRAM

13 kommentarer:

  1. Hmmm jag som tänkte gissa det ;) Ja ja....
    /Kvällskram pårej!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Znogge!
    Jag var ju inte långt ifrån, haha, men ändock.
    Nattakram ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis till Znogge! Inser att jag är helt hopplös på att gissa och att grunkorna jag lägger upp inte är några större succéer heller. Bara att inse sina begränsningar om du förstår vad jag menar;-)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till Znogge! För egen del var jag väldigt långt ifrån....
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tack :D Först begrep jag inte alls men sedan så bara såg jag det!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Heja Znogge! :)
    hmmm ... själv skyller jag min miss på att jag faktiskt inte äger någon hårfön :)

    SvaraRadera
  7. Grattis till Znogge!
    Haha ... jag hade visst liite fel!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tjohooooo! Fast jag klarade ju bara tack vare ledtråden.....
    Stor kram till dig min vän ♥
    PS Kan vi höras av i helgen??

    SvaraRadera
  9. Grattis till Znogge :) Och kram till dig vännen och fin fredag <3

    SvaraRadera
  10. Nu måste jag skärpa mig, jag kikade in och skulle återkomma och återkommer försent
    Hoppas allt är bra med dig...
    Önskar dig en fin helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Hur mår du Sanna? Jag hoppas att allt är okej med dig. Jag tittar in imorgon igen och hoppas på något nytt att gissa på =) Kram

    SvaraRadera
  12. Grattis till Znogge, och så önskar jag dig en fin dag.

    Kramelikram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne