fredag 1 april 2016

Välkommen April

Så var det redan första april och har säkert blivit lurad flera ggr om, utan att ens märka det ?!
Mars var en underbar månad som gett mig många härliga minnen, ok ett tråkigt också för att bryta armbågen var ingen höjdare ;) 
På Instagram lade jag nu upp mitt marscollage och vilken månad det varit som sagt :)
Familjemys , resor, god mat underbara stunder ...

Fredag Kväll och själv då familjen är kvar i Göteborg, skulle träffa en kompis men hennes barn vart dåliga och sjuk igen har jag ingen lust att bli. Så nu sitter jag här och saknar min man och barnen nästan löjlig mycket ❤️
Kan man bli stoltare än jag över mina underbara härliga barn ❤️
Varje mammas rätt att skryta om sina barn eller hur ?! ;)

Nu ska jag poppa popcorn och dricka bubbelvatten ;) 
Önskar er sötnosar som tittar förbi en mysig fredagskväll 
❤️❤️❤️
Puss & Kram

10 kommentarer:

  1. Underbara du klart du ska skryta över dina barn ....
    Förstår din saknad ❤️

    /Kram finaste

    SvaraRadera
  2. Man ska alltid skryta över sina finaste 💗

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert marscollage! Och så mycket som hänt.
    Visst ska du vara stolt och "skryta" över dina fina barn. Jag förstår att du verkligen gläds över dem och glädjen man kan känna över sina ban ger så mycket energi. Och visst saknar du dem... Jättefina bilder på dem!
    Jag har alltid varit, och är fortfarande, stolt över mina döttrar, nu 35 år. De har alltid berett mig stor glädje och nu finns också två underbara barnbarn som jag gläds åt och är stolt över.
    Stor kram till dig du finaste.

    SvaraRadera
  4. Du har absolut rätt att skryta över dina avkommor om man säger så. De verkar vara lyckliga och i total balans, vilket jag tycker är så otroligt viktigt i dagens läge. Japp, du kan kalla mig för gammalmodig här, men jag tror inte att du gör det faktiskt...

    Å din marsmånad har varit lika underbar som vår - fast vi slapp ju spikar i armen förståss;-)

    Svar: Inga aprilskämt här. Men min spanska hade nog inte uppfattat dom iaf;-)

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt collage och vilka fina barn som du har all rätt att vara stolt över :-)

    SvaraRadera
  6. Det är en mammas plikt att vara stolt över sina barn! Tänk så bra vi har lyckats :D Vilket härligt collage från mars förresten!

    Husse fyller år först i dag så presenterna är inte överlämnade än.

    Kram

    SvaraRadera
  7. De där magnoliabilderna mmmm me like! Köp du lite penséer och sätt ut, de tål några minusgrader dessutom. Jag har ju haft mina ute i flera veckor nu - måste ju ha lite färg! Ha en härlig lördag. Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, man har rätt att skryta om sina barn och svärbarn och barnbarn och alla man vill skryta om :)

    SvaraRadera
  9. Synd jag inte visste på förhand så hade du kunnat följt med oss. Å andra sidan hade jag ingen röst så kanske inte alls hade varit så kul i alla fall...
    Klart man har rätt att skryta om sina barn. Vågar inte ens tänka på motsatsen... *Ryser*. Så skryt på :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Sina barn får man alltid skryta över! De är ju det bästa vi har!!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne