måndag 18 april 2016

Ny Måndag



Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Polkagrisar
  • Omtänksamhet ❤️ 
  • Ro att ta till mig böcker igen 
  • ❤️ Lättnad 
  • Körsbärsblomningen 
  • Mitt hem
  • Ett stort glas vatten
  • Får stå kvar även denna ggr  - Att ni mina bloggvänner orkar fortsätta kommentera trots att jag är dålig att hinna gå in och läsa !!!Kram o TACK till er Sötnosar 
  • Vårskor
  • Tulpaner
  • middag med familj
  • Popcorn 
  • Kuddar
(bild lånad på nätet)

 ❤️   ❤️  ❤️
Kärlek och värme till er alla

Stor 
PUSS o KRAM

7 kommentarer:

  1. Så fint att tänka över vad som gett extra energi och glädje. Och jag ser att dte varit en hel del...Så fint!
    Stor kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Har varit inne i stan och kollat på körsbärsblommorna i Kungsträdgården idag. Jättefint! men om en vecka kommer det vara ännu finare! Vatten är gott! Och en skön kudde är guld värt :) Må så gott fina du!! Kram

    SvaraRadera
  3. Popcorn och familjen....tulpaner och vårskor!!! Låter heeelt fantastiskt!
    Kram på dej ♥

    SvaraRadera
  4. Stort och smått :) och "Ett stort glas vatten" - som både är stort och smått - och enkelt! En tankeställare!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att dina listor visar det enkla och det lilla här i vardagen som vi behöver för att stanna upp lite, jag tror små saker är viktigare i vardagen..
    Kram och ha en fin dag
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Kärlek & värme till dig finaste 💕 ...
    /Kram i vårgoa solen!

    SvaraRadera
  7. Jag tänker på det varje dag och skriver i en bok på kvällen vad jag är glad/tacksam för.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne