lördag 23 april 2016

LördagsCitatet # 40

Mer Underbara, Tänkvärda Citat hittar du Hos fina


❤️ ❤️ ❤️
SEN SKA JAG INTE GLÖMMA ATT REDOVISA POÄNG I GW 16
FÖRST MED RÄTT SVAR VAR
SWEET PEA SOM FÅR 3p
Stort grattis till dig!!!!

Även GRATTIS till 2 poäng  för er sötnosar som också svarat rätt
ZNOGGE
BP
GERD
MIA
ANN-SOFIE
FrM

PoängSammanställningen hittar du under fliken GUESS WHAT


Önskar er en alldeles underbar Lördag !
Tack för att ni finns och gör bloggvärlden till ngt fantastiskt !

Stor varm KRAM

17 kommentarer:

  1. Perfekt är ju bara såååååååå tråkigt enligt mig. Utmärkt citat!

    SvaraRadera
  2. Ja,så ere ju 💕 ....
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Mycket kloka ord för det är ytterst sällan som allt är perfekt! Känns väl nästan som en utopi...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar lördag du med ;))
    Mycket bra tänkvärt citat...
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Gillar citatet! "Perfekt" är relativt ;)

    SvaraRadera
  6. Det där citatet är ett som jag tycker mycket om. Hoppas du har en fin lördagskväll. Kram

    SvaraRadera
  7. Ordet lycklig rymmer så mycket, och är så olika för oss människor.
    Fint citat, och en vacker kvällshimmel.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Ett citat som passar mig. För vad är perfekt? Och inte ligger lyckan i det perfekta.
    Stor kram till dig fina Sanna.
    Ingen vinst för min del, men jag försöker på nytt. Envis vet du....

    SvaraRadera
  9. Åh, såg att du bytt "header"! Så vacker även den här!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Verkligen ett bra citat!
    Sov så gott ;-) Kram!

    SvaraRadera
  11. Godmorgon från Malmö, ville bara meddela att jag har länkat till dig i ett guess-what inlägg. Ha en fin söndag! 💙

    SvaraRadera
  12. Överlycklig att jag lyckades pricka in ett rätt svar ;) Mycket bra citat!
    Hoppas du har en finfin söndag, finingen.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  13. Wow det var bra det citatet. Perfekt är inte något kul det. Det skall vara lite snett och vint även i livet. Det är ju det som är tjusningen.

    SvaraRadera
  14. Värkligen kloka ord. Så är det. Mycket tänkvärt. Fin bild åxo.

    Kramkram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne