tisdag 26 april 2016

Nu ska det funka Att kommentera på Guess What # 17

Tisdag och Dax för 
 
# 17 2016

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.

Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 

Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr?


Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer förinställd  redan i morgon em.     
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)
Poängen står under samma flik som deltagarna här nedan 
⬇️

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!
 ❤️   ❤️  ❤️ 
KRAM SANNA

20 kommentarer:

  1. Gomorron!
    En kedja.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på gem.
    Ha en fin tisdag, fining.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Godmorgon, jag tror att det är en slags kedja, kanske som ett upphäng till en lampa. Kedjan har hängt ihop sig och måste redas ut... :)

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på gem - många gem!

    SvaraRadera
  5. Jag gissar på att det är fingerkrokar som används till att sätta upp en veckbandslängd! Återkommer kanske med felr gissningar ;-)

    SvaraRadera
  6. Jag tror det är en närbild på gem!

    SvaraRadera
  7. Kan inte gissa men...Nu fungerar både uppdatering & kommentarerna 💕 .....

    SvaraRadera
  8. En bunt GEM! jäääh nu hann jag svara i tid ;-)

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  9. Det där är ju en bunt gem!!

    SvaraRadera
  10. Gissar på vanliga gem :)

    SvaraRadera
  11. Hej på dej !
    Jag kikar bara in till dej , men tänker inte vara med och tävla, hihi...kan iaf aldrig gissa
    rätt...så det är ingen idé, haha...något kopparfärgat är det iaf ;)..
    Hoppas allt är bra med dej !
    Kramis bia

    SvaraRadera
  12. kopparrör av nåt slag. vad den hela "klumpen" föreställer har jag ingen aning om :)

    näe vänta, Gem det är gem !! :D

    SvaraRadera
  13. Jag gissar på ett gäng gem :)
    Önskar dig en skön kväll fina du.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Gem?
    Det ser i alla fall klämkäckt ut ;)

    SvaraRadera
  15. Det ser onekligen ut som en utsmyckning gjort av kopparrör. Sedan kan det vara klädhängare också.

    SvaraRadera
  16. God sen kväll! Tisdag och GW. Och jag är med förstås, även om framgångarna onte varit så stora.
    Förslag 1; en lampa
    Förslag 2; en ljusstake
    Kram!

    SvaraRadera
  17. Jag gissar på att det är massor med galgar på bilden. Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne