tisdag 12 april 2016

Guess What # 15

Efter en ofrivillig frånvaro är jag tillbaka, det har varit en massa som gjort att tiden inte funnits , berättar mer snart :)

men idag är det Tisdag och Dax för 
 
 # 15 2016

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.

Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr?
Nu har jag gjort det extremt lätt , eller hur  :)
Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer förinställd  redan i morgon em.     
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)

⬅️ PoängStapeln finns till vänsterkolumnen 

 Så vill du vara med är det bara att skriva en kommentar så skriver jag in länken till ert Guess What?
Är du med den här ggr så länka i listan under så hittar dom andra dig snabbare :)



Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!
 ❤️   ❤️  ❤️ 
KRAM SANNNA

11 kommentarer:

  1. Sköööönt med ett livstecken från dig ♥♥♥
    Och vaddå extremt lätt??? En handväska? Ett skärp??
    Jag återkommer!
    Puss o kram ♥

    SvaraRadera
  2. Lätt, det vet jag inte. Det första som dyker upp är en glass täckt med choklad, typ en Magnum. Men sen ser det ut som om det går lite åt det lila hållet till höger i bild, nja jag står fast vid glass! Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Det är en toarulle på en toarulle-hållare :-D

    Ha en fantastisk fin dag <3 och hoppas solen skiner
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Goförmidda!
    När nån skriver att det är lätt, och t.o.m. extremt lätt, då är det SVÅRT!
    Jag vet inte vad man förväntar sig, men det slår bakut, haha!
    Gissar på USB-stick. Påsförslutare. Klädnypa. Balkonglåda/kruka.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Kan det vara en handduk på en handdukshängare? Eller ett klädesplagg på en galge kanske?

    SvaraRadera
  6. Nix - inte alls extremt lätt - inte ens lätt! Ingen susning! Får nog återkomma :)

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka! Tror det är en liten detalj på handväskan :) Kram

    SvaraRadera
  8. Tack för att du är tillbaka! Förstår att det varit mycket annat, men jag har saknat dig.
    Extremt lätt? Puh, inte för mig.
    Men jag gissar på en chokladglass, min första tanke. Får klura mer...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Det skulle kunna vara en handdukshållare eller en snygg klädhängare. Eller en gardinsträckare om en sådan finns;-)

    SvaraRadera
  10. Toapappershållare! Är i alla fall min gissning... men så är jag usel på det.

    SvaraRadera
  11. Jag tror det är något sorts spänne på en rev eller så...

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne