tisdag 5 april 2016

Guess What ? # 14

Tisdag och Dax för 
 
 # 14 2016

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.

Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 

Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr?
Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer förinställd  redan i morgon em.     
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)

⬅️ PoängStapeln finns till vänsterkolumnen 

 Så vill du vara med är det bara att skriva en kommentar så skriver jag in länken till ert Guess What?

Är du med denna ggr får du gärna länka här, så andra snabbt hittar till dig...



Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!
 ❤️   ❤️  ❤️ 


Stor Puss & Kram

23 kommentarer:

  1. Morrn! ♥
    Kan det vara en massageapparat? Ser ut att vara knappar på grejen...
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Först ser det ut som ett rivjärn. Fast sen tycker jag att det ser ut som hål istället för upphöjningar.... En citruspress? Näää det är det inte. En konstig högtalare kanske?? Fast det är nog något köksredskap i alla fall.......

    SvaraRadera
  3. Eller ett duschmunstycke kanske?!?

    SvaraRadera

  4. En sil eller en slaskrensare! ☺

    SvaraRadera
  5. Ja, det borde väl vara ett durkslag, eller en citruspress eller någon annan slags sil?

    SvaraRadera
  6. Te-sil?
    Parfymflaska?

    Kram bästa du!!

    SvaraRadera
  7. Som vanligt - ingen aning! Gissar ändå ... en snyggt målad nagel :) Eller en hårborste... eller - får nog fundera lite till!

    SvaraRadera
  8. Svårt, svårt, svårt. Mikrofon, sil, vitlökspress, citruspress för lime eller kanske duschmunstycke, hörsnäcka/hörlurar! Aahh kommer jag att väl att säga då du visar svaret.=) Ha en fin kväll, i eftermiddag har det varit helt underbart ute. Kram

    SvaraRadera
  9. Tesil eller litet durkslag...

    SvaraRadera
  10. Inte den blekaste! Men precis som hos Anki gillar jag färgen skarpt, vilket doch inte underlättar gissningen;-)

    Det enda jag kommer på är ett soll eller en salladsslunga.

    SvaraRadera
  11. Jag gissar på en högtalare eller ett duschmunstycke eller en vattenkanna!

    SvaraRadera
  12. Mina framgångar är ju ytterst mediokra men jag hänger i och på; en badkarsmatta skulle det kunna vara för den tycks ha sugkoppar, men den/det ser ut att vara en del av något annat så kanske en diskborste eller tvålkopp.
    Men tveksamt.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag ser en te-kula ;) men det är nog bara för att jag är frukosthungrig ;)

    SvaraRadera
  14. En liten onsdags kram till dig vännen :) Bara för att, ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  15. Jag gissar på en liten högtalare av något slag :)

    SvaraRadera
  16. Gissar även på en del av en hårfön!

    SvaraRadera
  17. Okey ska försöka gissa :).
    Hårfön är min gissning.
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Blåser, då borde det ju vara en fläkt, fön! Galet svårt Sanna! Kram

    SvaraRadera
  19. Det är ju en hårfön!!

    SvaraRadera
  20. KOm på ännu ett förslag: kanske sulan på en träningssko eller något annat som kan användas i fysiska träningssammanhang.
    kram!

    SvaraRadera
  21. Bakstycket på en fön där luften blåses ut är det närmaste jag kan komma nu! Grattis till uppdraget förresten :D

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne