onsdag 20 april 2016

GodNatt Sötnosar med svaret på GW #16

GUESS WHAT
#16
Ni som har och är med sen tidigare med era fantastiska finurliga bilder till GuessWhat finns länkade under fliken 
Så om du som gillar att gissa här vill utmana din fantasi med fler bilder så tycker jag att du ska prova länkarna där, Ni ger helt underbara svar och det märks att fantasin får flöda åt alla håll och kanter Love it !


Stort TACK till er som är med,

Ni bjuder på fantastiska foton och Helt underbara klurigheter !!!

Så till rätt svar
Visst var det en kaffekapsel hållare
Ni var flera som svarade rätt Stort Grattis till er, 
Jag Skriver vilka ni var i morgon och fixar poängen då :)
Just nu håller jag på att somna så det är dax att krypa ner i sängen, efter en lång men fantastiskt mysig ta hand om sig självdag och kortare hår :)

❤️❤️❤️
STOR
PUSS & KRAM

7 kommentarer:

  1. Jaha! Var det! Då kunde jag med mina gissningar erbjuda ett gott och glatt skratt.
    Verkar ha mer tur i gissningen hos Maria....
    Men jag är envis och kommer igen.
    Stor kram!
    (Har ingen kaffekapselmaskin så jag tänkte inte alls på detta.)

    SvaraRadera
  2. Aha! det kunde jag ju aldrig ha gissat på, har inte heller någon kaffekapselmaskin! Men snygga färger är det! Har du också varit till frissan idag?!! :-)
    Sov så gott! ♥

    SvaraRadera
  3. Yiiiiiieeeppphhiieee! Jag hade rätt för en gångs skull:-) Är dock förvnad över att så många hade rätt, då stället har ju faktiskt några år på nacken om man säger så;-) Men som sagt - vi har ett likadant:-)

    SvaraRadera
  4. Hade jagaldrig kunnat gissa kram

    SvaraRadera
  5. Gaaah! Precis vad jag skulle ha svarat om jag bara gått tillbaka och skrivit :-/
    Ha en fin torsdag <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Man har en visa vana av sådana kapslar ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. För en gångs skull gissade jag rätt! Hoppas du sovit skönt! Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne