måndag 25 april 2016

Ett sent men Tacksamt Inlägg !



Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Sol
  • Fick Blommor utan orsak ❤️ 
  • Lånad Fönsterputsare ( maskin som suger upp vattnet direkt )
  • ❤️ Underbart samtal med en fantastisk kvinna som jag ska få träffa i maj  LÄNGTAR 
  • Grönare ute 
  • Kycklinggryta 
  • Soda stream för bubbelvatten !
  • Får stå kvar även denna ggr  - Att ni mina bloggvänner orkar fortsätta kommentera trots att jag är dålig att hinna gå in och läsa !!!Kram o TACK till er Sötnosar 
  • Varm jacka , då det kyler ute 
  • Tvättmaskin 
  • Ett gott glas vin
  • Torka tvätt ute
  • Vårblommor 
  • Risotto med lax o spenat
  • Stor Varm Kram när tårar inte går att hålla borta 
  • ❤️ Mina bröder 

(bild lånad på nätet)

 ❤️   ❤️  ❤️
Kärlek och värme till er alla!
God Natt sötnosar !

Stor 
PUSS o KRAM

8 kommentarer:

  1. Ja, det finns mycket att vara tacksam över ♥
    KRAM och sov så gott!!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med så mycket att känna tacksamhet över.
    Speciellt då jag förstår att det är en tuff period. Kram <3

    SvaraRadera
  3. Så mycket underbart det finns i tillvaron ändå!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint! Torka tvätt ute och stora varma kramar ... fint på så olika sätt!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  5. Att känna tacksamhet är stort. Torka tvätt utomhus är vår och sommar för mig. Jisses vad gott det doftar när tvätten får hänga ute.

    Kram från mig.

    SvaraRadera
  6. Att få blommor utan orsak, det värmer i hjärteroten.
    Må bra!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Sanna jag är så tacksam för att du finns!
    Jag läser din fina lista och ser att det är livet, tillvaron här och nu som du är tacksam över. Och det är där vi är.
    Jag blev också rörd och jag är tacksam för ett så fint samtal.
    Stor kram till dig du finaste.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne