onsdag 27 april 2016

En Bunt svar ...

Först av allt vill jag TACKA er alla som hoppat på
min lilla gissningslek
Guess What
och som får oss att använda Geniknölarna...

Självklart vill jag även Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  Ni är underbara, TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW # 17 var
En Bunt Gem
Oj vad grymt duktiga ni är på se vad det är jag fotat
Hela 11 / 21gissade rätt

Först med Rätt svar på Bloggen var
Men även anki som faktiskt var en av dom som sa till att det inte funka att kommentera var först fast på mail :) 

3p till er vardera och ett stort GRATTIS 

❤️  ❤️

Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar där 
❤️
Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner som tittar förbi har haft en härlig Onsdag !

Denna Bild lånad på nätet


STOR
PUSS & KRAM

15 kommentarer:

  1. Ooooops! Ingen gissningslycka den här gången heller...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du brukar svara rätt fina :)

      Radera
  2. Men det kunde ju ha varit en ljuslykta eller lampa. Kan inte gem användas tll det?
    Grattis till de som lyckats med rätt gissning. Det gjorde inte jag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi allt går om man vill har jag hört !!
      Hoppas du har det bäst !!!
      Kram

      Radera
  3. =) yes den här gången gissade jag rätt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis fina !!!! Sa ju det bara att gissa på :)
      Kram

      Radera
  4. Det tänkte jag också men glömde skriva mitt andra förslag :-( Grattis till alla inblandade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd men nästa ggr skriver du allt du kommer på :)
      Kram fina

      Radera
  5. Den här gången var det lätt :)
    Tack för poängen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kedja, dög inte, hihi.
    Nä, inte så lätt, för mig.
    Grattis till de som kunde ♥
    Kram!

    SvaraRadera
  7. My god..rätt denna veckan också. Nu jäklar är jag på g...hehe.
    Stor kram till dig, finaste tjejen
    Petra

    SvaraRadera
  8. Gem kan man väl hänga upp gardiner med ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Jamen VISSTJA!!! Det är ju så dom heter. Grejerna jag hänger upp mina gardiner med... ;-)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne