onsdag 6 april 2016

Bosses Lekuppdrag # 13

Dax att redovisa Bosses Uppdrag # 13
Reg.plåtar... 
Tyvärr har jag inte hittat alla som jag letade .. men med en lillskrutta dålig hemma är det inte lätt att här ute hitta bilar mer än på affären ;)

Det jag fann smygande omkring på parkeringar finns nedan, kan lova att bilar körde saaakta förbi , inte för att vara snälla försiktiga om mig , Nä mer kolla vad det var för en skum filur som gick runt och fota bilar haha , för här på landet har vi verkligen #samverkan" alla har koll ..på gott och ont haha

1. Siffror neråt gående följd


2.Siffror uppstigande följd



3. Siffror stege upp

4. Siffer stege ned . Suddig då den körde förbi och jag hann knappt med haha


5. Jämt 100-tal

6. Hmm så var det Bonds bil 007
Hittade ialla fall en annan i agent 00X raden, 003 en riktigt smutsig agent bil ...
Och 005 var också ute och åkte 
Letade vidare ...men 007 tyckte tydligen att det räckte med dessa två ...

7. Riktnummer till Malmö (har jag för mig)

Så uppdraget är väl inte riktigt slutfört men några poäng kanske jag får av domaren i alla fall ;)

Nu önskar jag er en alldeles underbar Onsdag !
PS. INGEN har GISSAT helt RÄTT på GW ännu
så en liten ledtråd...
För det blåser åt rätt håll i alla fall, så Jag är rätt säker på att vi alla har eller har ngn ggr haft en sån här ! så fortsätt gissa sötnosar ...

Stor PUSS & KRAM 
Sanna



6 kommentarer:

  1. Mmm 040 är Malmö i vackra Skåneland :)
    /Kram go du ♡ ...

    SvaraRadera
  2. Du fixade ju det mesta i alla fall! Grattis till välförtjänta poäng - bra jobbat!
    Jag fixade mitt bidrag till slut ... tänk vad han lyckas få igång oss :)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat, tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Riktigt bra jobbat igen! Uppdraget är som alltid otroligt roligt och jag imponeras av er som inte bor i stan som klarar uppgiften så bra som ni gör. Eloge:-)

    SvaraRadera
  5. Tänk om de kallar till ett extra möte för att ta upp den enda frågan på agendan. Vad sysslar den där Sanna med. Han pratar italienska och snokar bland alla bilarna. :) Vad sött med gula solar på bokstäverna. Jag såg allt att 003 fick tre stycken solar. Jag tror det är en kvinnlig agent som kör den bilen. Bra jobbat. Tack för din medverkan.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du lyckats jättebra! Grattis!
    Och inte så många bilar som passserar där ute där du bor heller....
    Stor kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne