söndag 17 april 2016

Böcker lästa i Februari o Mars

  1. ⭐️⭐️⭐️ The Next Thing on my List - Jill Smolinski
  2. ⭐️⭐️⭐️ Dark Places - Gillian Flynn
  3. ⭐️⭐️⭐️ Trollbundet - Margit Sandemo
  4. ⭐️⭐️⭐️ Burned alive - Souad
  5. ⭐️⭐️⭐️ The ice Twins - S.K Tremayne
  6. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty
  7. ⭐️⭐️⭐️⭐️ The happy ever afterlife of Rosie Potter - Kate Winter
  8. ⭐️⭐️⭐️ Arvet efter dig - Jojo Moyes
  9. ⭐️⭐️ Den förlorade symbolen - Dan Brown
  10. ⭐️⭐️⭐️ Gone Girl - Gillian Flynn

Det här var mina lästa böcker i februari och mars kan varmt rekommendera nr 6 och 7 två böcker som kommer finnas med mig !!!
Har du läst ngn av böckerna ? vad tyckte du ?
Trollbundet var en bok jag läste hela serien av när jag var 15 år och det var en nostalgitripp måste jag säga  :)

Önskar Dig en fortsatt mysig Söndag

14 kommentarer:

  1. Öppnas i händelse av min död var en bok jag gillade ... kan absolut tänka mig att läsa mer av Liane Moriarty!

    SvaraRadera
  2. Tack för boktips!
    /Kram fina du 💕

    SvaraRadera
  3. Oj vad du har läst! Tack för många nya tips! Själv är jag insnöad på typ måbra-böcker och facklitteratur just nu...

    // Åsa

    SvaraRadera
  4. Oj vad du har hunnit med. Min lista är super kort ;) Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Tack för bra boktiips. Jag har bara läst "Arvet efter dig" av de som finns med på din lista men är sugen på att läsa fler.
    Du har varit en flitig bokläsare. Verkligen!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. WOW! Hur hann du med alla dessa böcker?!!!! Eller rättare sagt - hur hann du jobba;-)

    Jojo Moyes och Dan Brown är de enda författarna jag känner igen, men har bara läst de flesta av Dan Browns böcker.

    SvaraRadera
  7. Ja, jösses så många böcker du har hunnit läsa! Jag har massor av böcker som väntar på att bli lästa, men tyvärr prioriterar jag inte :-(
    Nu ska jag i alla fall börja läsa : "Jag är Malala" inför vår bokcirkelträff som vi ska ha i maj!

    SvaraRadera
  8. God morgon vännen <3 Brukade älska att läsa böcker, får börja igen. Jag gillar portalen jag bloggar ifrån nu mycket bättre än blogspot. Allt är enklare och man får en tydlig statistik på allt. Krånglar sällan och lätt att göra inlägg :) Kram och ha en fin måndag :)

    SvaraRadera
  9. Jag älskar böcker men har ingen ro riktigt nu. Hoppas få med mig ett par på min resa.
    Har läst arvet efter dig. Gillar Jojos böcker då jag tycker det ofta är scener som kan hämtas ur var och ens liv i dem och man kan relatera till situationerna. Välskrivet samtidigt.

    Ska kika på dina rekommendationer. Kanske är det dem som får följa med mig.

    SvaraRadera
  10. Jag har inte läst någon av dessa böcker så jag ska absolut läsa nån av de du rekommenderar. Men nästa bok jag har på mitt nattduksbord är Arvet efter dig. Har läst Livet efter dig och den var sååå bra. Längtar till filmen kommer som spelas in nu.
    Önskar dig en bra start på veckan, fining.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Jag har läst 4,5,8,9 och 10. Tyckte alla var bra och läsvärda. I helgen har jag läst "Rädslans fångar", "Snövit ska dö" och "De underkända". Alla var spännande, bra och läsvärda.

    Kram

    SvaraRadera
  12. Trollbunden och den serien, minns jag mycket väl :) Jag läste ju nyss ett gäng Sigge Stark-böcker som jag läste i tonåren :) Lika bra än. Annars har jag inte läst någon av dina, de flesta för att de är på engelska. Nr 6 tror jag att jag skulle gilla!

    SvaraRadera
  13. Jag säger som du om bok nr 6
    Ha en fin måndags eftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Oj vad du läser mycket, jag läser nästan aldrig böcker, kanske 2 st på semestern.
    Men jag tackar för tipsen :)
    Önskar dig en fin kväll och bra start på veckan.
    Kram fina du !
    Pia

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne