torsdag 14 april 2016

Avslutande Snabbis

GodNatt Sötnosar
Jag avslutar dagen med en Snabbis 

Klockan : 21.47

Nu : Gick och la mig då jag inte har orken kvar, ska ta prover i morgon och till läkaren nästa vecka både med arm och mina värden för att se att dom ligger ok fortfarande 

Tidigare : Ätit räksoppa med lax, tittat på trollerier på TV två killar som gör saker som är helt otroliga Brynolf & Ljung på 4:an .

Kläder : Nattlinne 

Borde : Ha gott igenom bloggar se vad alla har haft för sig ...men i morgon är jag ledig tills provtagning så då ska jag väl hinna med :)

Längtar till : Sommar Semestern :)

Undrar : Om min gubbe ❤️ kommer snart från Malmö där han befunnit sig idag 

Känner mig : Lite hängig förkylning har nog nått fram till vår familj nu :/

Tycker att : Nu kan det bara bli bättre 

Gillar : Att fåglarna kvittrar på morgonen, att mannen sätter på morgon kaffet så det är klart när man vaknar, att solen visar sig med våren.

Gillar inte : Att det är kyligt fortfarande på mornarna, att jag alltid byter till sommardäck i sista sekund ( men vist var det 1:a maj som var sista dag tidigare att byta !? ;)

Måste bara säga att : Jag Är så otroligt glad för att ni orkar kommentera trots att jag är dålig på det just nu !!!!

Dagens Tanke :
Dagens lista hittade och lånade jag av söta PIA, och bild googlad och lånad

Hoppas att du som tittar förbi haft en underbar Torsdag

Nu ska jag ialla fall krypa ner i sängen och kurera mig..

8 kommentarer:

  1. Hoppas kurerandet hade avsedd effekt och att fredagen blir en bra dag!

    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre idag!

    SvaraRadera
  3. Hoppas också att du mår bättre idag. Solen skiner och fåglarna kvittrade när jag vaknade imorse, vilket är så underbart.

    Kramis på dig./Kamilla

    SvaraRadera
  4. Hoppas du mår alldeles utmärkt idag ♡ ...
    /Kram fina fina du!

    SvaraRadera
  5. Din kropp är inte i fas och det tar massor av energi så jag önskar och hoppas att dina prover nu ska ha blivit bättre.
    Önskar dig en så bra fredag som möjligt och vädret är i alla fall soligt.
    Stor kram och många tankar till dig.

    SvaraRadera
  6. Då sitter vi i samma förkylnigsbåt.... den slog till igår eftermiddag och idag är det inte många knop. Men vi vilar oss i form och hoppas på att det vänder fort! Trevlig helg! och du, inget slarv med sjukgymnastiken. Kram

    SvaraRadera
  7. Det var då en lång lista! Hoppas att alla dina värden var okej idag och att även armen och tassen är på bättringsvägen.

    SvaraRadera
  8. haha, så sant så...då är jag väl också gammal...men kom ihåg, man är inte äldre än
    man gör sej !!!!....så jag vägrar att bli gammal, så är det ;))...ålder är en siffra på papperet , men hur gammal du egentligen är beror på sinnet, eller vad tror du ??
    Ha en fin helg min vän !
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne