tisdag 22 mars 2016

Del 3 Italien - ❤️ Tankar & Bilder

Har inte förberett ngt GuessWhat?, denna vecka utan återkommer med det nästa vecka !! 
Titta in under fliken 
Så hittar du andra underbara bloggare som har fotat massa finurliga saker att gissa på 

Just nu sitter jag ledsen och ser vad som hänt i Bryssel, en självmordsbombare 
Känns som mattan drogs bort ännu en ggr, så mycket vänner som pendlar till Bryssel och arbetar där 
Jag hoppas att alla mår bra ❤️
Och jag är så ledsen för alla som drabbats av denna avskyvärda handling 
Mitt hjärta lider med dom idag 
❤️❤️❤️
Innan jag visste om detta var jag på morgonpromenad..
Och här får ni lite lugn för själen, bilder av en fantastisk plats i världen jag har förmånen att få besöka 
Riva del Garda
Önskar er en alldeles fantastisk tisdag 
❤️

9 kommentarer:


  1. Vackra bilder. ett avbrott från verkligheten i Bryssel just nu..... :(

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. En oerhört tragisk händelse igen ... så otäckt, så ondskefullt - så många oskyldiga som drabbats.
    Vackra bilder från din morgonpromenad - tack för dem :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med, man blir så bedrövad av alla dessa terrorattentat! Jag orkar snart inte lyssna eller se på nyheterna längre, suck! Men gläds åt dina bilder, vackra!

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska bilder och behagligt avbrott från rapporteringen från Bryssel.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är så fruktansvärt. =´(

    SvaraRadera
  6. Fruktansvärt, onödigt och vidrigt... :-(

    Men fina bilder från Gardasjön! Var där första gången på min och kusinens tågluff 1979. Då råkade vi hamna i Lazise :-)

    SvaraRadera
  7. Hörde om det fruktansvärda dådet i Bryssel först ikväll när vi satte på tvn. Var är världen på väg??? Skrämmande faktiskt, riktigt skrämmande. Tack för att du "kompenserar" med en underbar bild från promenaden. Det behövdes verkligen!

    SvaraRadera
  8. Skrämmande - vart är världen på väg??
    Tack för den fina promenaden ♥
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  9. Vackra platser och vackra bilder! Tack - en fin start på morgonen!
    ... men Bryssel ... ska nu uppdatera mig på nyheter ...

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne