onsdag 30 mars 2016

Svaret på GW

GUESS WHAT
#13
Ni som har och är med sen tidigare med era fantastiska finurliga bilder till GuessWhat finns länkade under fliken 
GUESS WHAT
Så om du som gillar att gissa här vill utmana din fantasi med fler bilder så tycker jag att du ska prova länkarna där, Ni ger helt underbara svar och det märks att fantasin får flöda åt alla håll och kanter Love it !

Stort TACK till er som var med den här ggr och även förra ggr, då jag var bortrest !
Ni bjuder på fantastiska foton och Helt underbara klurigheter !!!
Så till rätt svar
FOTOKLÄMMA
 (en sådan man köper och sen aldrig använder ?? ) hihi
Den här ggr hade 7 / 13 rätt svar, Ni är grymt duktiga !!

Stort GRATTIS till
som var först den här ggr med rätt svar och får 3p

och rätt hade även  


Verkligen ett stort Grattis till er !!!  
Och 2 poäng var till er.
Resultatet för årets Guess What, Finns i vänsterkolumnen, så ni får lite koll också :)

❤️ På första plats är MARIA-JAG OCH DET MINA  med 16 p GRATTIS FINASTE ❤️

Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar där 

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner haft en alldeles underbar Onsdag
❤️
STOR
PUSS & KRAM


10 kommentarer:

  1. Hihi, det hade jag aldrig kunnat gissa, för sådan finns inte här hemma, nä har inte sett alls.
    Det var många som var duktiga!
    Onsdagskram! ♥

    SvaraRadera
  2. Som du vet är jag urusel på att gissa rätt....kul att så många kunde gissa rätt !!
    Hoppas du har det bra ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Hurra! Tänk att jag gissade rätt och var först - tror jag får köpa mig en lott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fotoklämma? Den har ett namn alltså? ;) Nu har jag lärt mig något nytt!

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Sådana har jag åtminstone sett förut...

    SvaraRadera
  6. Yes! Äntligen kunde jag gissa rätt!!
    Välkommen tillbaka till mig, du hängde hos mig innan när jag skrev i "jijsdagar" men som jag la ner i höstas... Men fick abstinensbesvär och började skriva igen.
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Den borde man ju vart med på ;)
    /Kram fina du ♡ ...

    SvaraRadera
  8. Kluriga bilder du visar ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Det borde jag klarat för jag har just en sådan....
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Tjoho, jag hade rätt. =)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne