onsdag 9 mars 2016

Svaret på GW #10

Först av allt vill jag TACKA er alla som var med den här ggr i min lilla gissningslek
Guess What # 10
Tack Bästaste...
Länkar till Alla er som varit denna ggr om jag råkat missa ngn säg till !!! Snälla

Så himla kul att vi blir fler och fler❤️
HÄR hittar du alla som brukar vara med på GW 

Självklart vill jag även Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  
Ni är underbara, verkligen TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW #10 var
Burger King kronan 
(barnen hade tagit till mannen ) fanns med i ett tidigare inlägg så jag trodde den här skulle bli lätt..
Den här ggr hade Ingen rätt , men fick helt underbara svar och dom finns att läsa nu!!
Stort Tack till alla som varit med här och gissat och även till er som gissat på hos dom andras GW 
❤️ ❤️

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner får en underbar onsdag
❤️
STOR
PUSS & KRAM

6 kommentarer:

  1. Jag som vägrar gå in på de där hamburgerställena.... det är inte mat, om du frågar mig. Så jag hade aldrig kunnat gissa rätt, men formen du fotat liknar ju en miniatyr moraklocka!
    Så du har ett växthus! Lyckliga dig, det står på min önskelista, men det känns långt bort. Om jag inte drömt sant inatt, för jag drömde att jag vunnit och hade en packe med nya 500lappar i handen, så många att jag precis klarade att greppa om dem. För odla, tja tomater kan du för odla nu, gurka - det står ju på de flesta fröpåsar när bästa tiden för att sätta är. Min blå lilja kom inte som frö utan som rot. Jag har aldrig haft dem innan, men de ska blomma hela sommaren ev först sommaren efter man satt dem. Sen måste de ju vinterförvars frostfritt, var jag ska ha dem vet jag inte ännu - det är ju långt till hösten. Du ha en fin onsdag, nu ska jag dra till jobbet. Hoppas att du mår bra efter op. Kram

    SvaraRadera
  2. Ah, det var för svårt för mig och inte äter jag där heller ;)
    Min tävling var tydligen för svår också, fast jag tyckte den borde varit så lätt.
    Inte lätt när det är svårt, haha!
    Tack, Sanna lekledare, för ditt engagemang, kram ♥

    SvaraRadera
  3. Åh en sån vill jag ha! Kan kanske använda den istället för hjälmen när jag åker skidor? ;-)

    SvaraRadera
  4. BK äter vi inte på så därför kunde jag ju inte det såklart!! Fast jag hade ju rätt att det var ett fönster med regn på i bakgrunden - alltid nåt!!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Inte konstigt då att jag inte kände igen den där - hamburgerhak är inte i min smak :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så självklart när man ser hela bilden :D

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne