torsdag 3 mars 2016

Svar på GW #9 från en cyborg

Först av allt vill jag TACKA er alla som hoppat på
min lilla gissningslek
Guess What
Tack Bästaste...
Länkar till Alla er som varit med och om jag råkat missa ngn säg till !!! Snälla

Så himla kul att vi blir fler och fler❤️
Självklart vill jag även Tacka er som är med och gissar både hos mig och hos dom andra som börjat med den här roliga Gissningsleken ;)  
Ni är underbara, verkligen TACK för alla underbara Gissningar 

Rätt svar på GW #9 var
MOCCA MASTER / kaffebryggare 


Ni är grymt duktiga ni är på se vad det är jag fotat, är det för enkelt ????
4 / 15  gissade HELT rätt = MOCCA Master, den här ggr  
Och kaffebryggare är ju rätt och det blir 1 poäng även till er som svarat det :)

Länkning och poängdelning blir när jag kommer hem från sjukhuset
Stort Tack till alla som varit med här och gissat och även till er som gissat på hos dom andras GW 
❤️
Min nya armbåge gör mig till en riktig Cyborg ;)
Det är lika oskönt som det ser ut, och går på smärtstillande känns som jag vill ta bort armen :( håller på bli tokig av smärtan 

PS. Alla finns framme nu så passa på att läsa allas underbara gissningar där ❤️

Jag hoppas att NI mina fina bloggvänner sover riktigt Gott i Natt 
❤️
STOR
PUSS & KRAM


16 kommentarer:


  1. Precis en sån klämma har jag, min är i överarmen. Jag vet att du har smärta, det är inget roligt alls...😭

    Stor kram ❤

    SvaraRadera

  2. Precis en sån klämma har jag, min är i överarmen. Jag vet att du har smärta, det är inget roligt alls...😭

    Stor kram ❤

    SvaraRadera
  3. Nae,stackare ....
    Kryiskraaaam ♡

    SvaraRadera
  4. Åh, stackars dig! Medämkanskram ♥

    Attans, att jag inte såg att det var en MOCCAMaster, för jag har en exakt likadan här. Blind på ögonen, suck. Jag tyckte knapparna såg ut som usb-uttag...

    SvaraRadera
  5. Jag gissade på Moccamaster, som jag skrev, men jag brukar ju inte vara med. Det var dessutom innan du satt på kommentarsgranskningen, så inte helt bra kanske. Hoppas armen känns bättre!

    SvaraRadera
  6. Tyvärr gissade jag lite fel, men ändå åt rätt hål. I alla fall en hushållsartikel.
    Men det gör inget, jag hänger med ändå. Envis, du vet.
    Jag vill inte att du ska ha ont. Kan du inte skicka hit lite smärta.Jag är väl rustad för detta.
    Vill att du inte ska ha ont.
    Stor och varm styrkekram till dig, du finaste.

    SvaraRadera
  7. Åh, första gången jag har rätt!!! Så glad jag blir :-)
    Men gillar inte att du har ont...stor KRAM och krya på dig!!!

    SvaraRadera
  8. Tjohooo äntligen 1 poäng.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Jag tycker det är skitsvårt. Jag är imponerad av alla som gissar rätt.
    Men du..är det tillfälligt det där i armbågen eller ska du alltid ha det (hoppas inte). Fy för ständig smärta. Jag känner med dig. Fick musarm en gång. Höll på att bli tokig. Som tur var fixade min naprapat till mig.
    Stor go´kram till dig, fina Sanna.
    Petra

    SvaraRadera
  10. Alltid lika svårt att gissa....du får krya på dej nu och jag önskar
    dej en riktigt trevlig helg med eller utan sol (här verkar det bli utan sol och med snö)
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. Aj då, behövde man ange märket också? Jag som är lite dålig förlorare och direkt såg att det var en Mocca master...

    Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  12. Jag är så tråkig när det gäller att hänga på saker, men tycker det är kul att läsa om dom :)
    Hoppas allt är bra med dig och att du har en härlig fredag!
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. Röntgenbilden på din arm får mig att rysa! Du är verkligen strong att blogga ändå, trots smärtan! Stor styrkekram till dig för det! Å tusen tack för länken, trots att jag inte är med:-)
    You are bäst! Hoppas innerligt att armen lugnar ner sig liksom smärtorna!

    SvaraRadera
  14. Ajajaj... Så trist att du har så ont! Hoppas det blir bättre, och det jättefort!

    Så det var en kaffemanick... Men det är ju en sån grej där man liksom MIXAR kaffe med vatten. Så jag hade nästan rätt med min mixer... ;-)

    SvaraRadera
  15. Kul med den här gissningsleken! Jag har inte varit inne här förut faktiskt, men har varit inne och gissat hos flera andra bloggare ;) Önskar en trevlig söndag!

    SvaraRadera
  16. Stackare! Så jobbigt att ha ont hela tiden... Den där röntgenbilden ser ju inget vidare ut. Hoppas operationen blev lyckad så det läker rätt nu. Se till att familjen tar hand om dig ordentligt <3 Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne