söndag 6 mars 2016

Skyltsöndag

SÅ VAR HELGEN SNART SLUT
och
ÄNTLIGEN  dax igen för SKYLTSÖNDAG
Stort TACK till Härliga BP 
som förvaltar denna utmaning vidare...
Nu är BP Fortfarande på sin välförtjänta resa men med underbara Inlägg och små inhopp med gulliga kommentarer står vi ut lite, lite att Du har "bloggsemester " ❤️

Min Skyltsöndag består av väldigt få skyltar, då veckan spenderats på sjukhus
Men vi åkte förbi BP skylten på Ringvägen kunde jag inte låta bli att stanna bil och fota den fina skylten själv, jag gillar den som bara den och har alltid gjort.
Så till sjukhus och dropp och längre operation än tänkt och blev kvar på sjukhuset hela veckan...
Något bra att man varit på resa var att man fick eget rum  :)
Kunde snarka oja mig hur mycket jag ville ...hihi men nu gör ju inte jag det, utan det här var för att inte få in bakterier från andra länder på sjukhuset...
Jag hade tom. egen toalett, så jag var sååååå nöjd ;)
 (ni som känner mig vet vilka toanojjor jag har )
ska säga att jag alltid varit utomlands när jag åker in på sjukhus varje ggr haha
Det var dom få skyltar jag fått med den här veckan hoppas dom blir godkända ;)
Stor varm KRAM
från mig
Sanna



15 kommentarer:

  1. Men, kära nån, du har ju fyra skyltar! Det är väl fullt tillräckligt! Tack för fin och intressant skyltning, tycker då jag!
    Krya på dig, men du är godkänd ändå, haha! Kram, Gerd ♥

    SvaraRadera

  2. Herregud vilken tid det tog för dig där på sjukhuset, vilket sjukhus opererades du på?
    Stor krya på dig kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Södersjukhuset, lite krångligare då det var mer trasigt än dom trott och det blev 2 plattor och 5 eller 6 skruvar... sen har jag defibrillator och det underlättar inte för dom ;)
      KRAMISAR till dig fina

      Radera
  3. Sjukhus & Op é inget trevligt :(
    /Krya på dig finaste ♡ ...

    SvaraRadera
  4. Nu hoppas vi att din arm blir bra! Den där BP-skylten med sina små mosaikplattor gillar jag också så skarpt. Har fotat den jag med :)

    SvaraRadera
  5. Du tjejen, dina skyltar blir inte bara godkända, det för MVG av mig. Tycker det är helt otroligt att du tänker på Skyltsöndagen när du ligger nyopererad på sjukhuset. Du är helt fantastisk Sanna! Hoppas jakten på skyltar kunde skingra dina tankar lite. För om du har spenderat hela veckan i ett enkelrum på SÖS så var det ju riktigt allvarligt och ingen "vanlig" operation direkt!

    Å BP skylten är suverän! Älskar den! Å fina initialer är det, helt klart:-)

    Tusen tack för dina skyltar och länken! Å du, jag har också hittat några skyltar här. Om du vill skratta lite så kolla:-)

    SvaraRadera
  6. Nu blir jag som smått orolig. Säger som BP - har du haft enkelrum kan det inte varit något enkelt utan något mer allvarligt. Hoppas att du snabbt kryar på dig. Stor kram ❤️

    SvaraRadera
  7. Klart du blir godkänd raring ❤
    Det där med utlandsvistelse ska jag komma ihåg nästa gång jag är på sjukan. Vilket är i morgon....
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Man kan hitta många skyltar på sjukhus-jag borde ju fota några fler :-)
    Ja, standard om man varit på sjukhus i utlandet så får man ju egen kupé om man måste ligga inne på sjukhus i Sverige sen. Kanske har du fått lämna prover för MRSA antar jag (Meticillin resistenta gula stafylokocker). Men så skönt med eget rum. Hoppas nu att allt gått bra med din operation och att du nu snart blir bra i armen! Varma Kramar till dig!

    SvaraRadera
  9. Tycker du är fantastisk som hittat skyltar på sjukhuset!
    Hoppas nu din arm läker fort som bara den!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Det finns gott om skyltar på sjukhus kan man säga men det är väl många regler som ska följas. Smidigt med eget rum för det är så jobbigt att dela med andra.

    Kram och hoppas att allt går planenligt nu!

    SvaraRadera
  11. Duktigt av dig att orka skylta efter operationen :-)

    Visst är det bra när man får egen kuppe på sjukhuset. Det har jag alltid fått här, med egen dusch och toalett och en gästsäng, till och med.

    Hoppas allt blir bra nu efter den långa operationen!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne