torsdag 17 mars 2016

Del 1 Italien-Packar en redan Packad bil

Det är Torsdag och här packas det för fullt, det är inte bara kläder utan all seglingsutrustning samt lillskruttans optimist ska med, så det är en del som ni förstår . 
Armen är i vägen och jag blir smått irriterad på att den inte funkar som den ska "TID" ja jag vet det tar tid och jag får bara stå ut men det är blää..
Var ju på kontroll på sjukhuset och det såg bra ut bitarna var på plats ;) 
Det borde dom väl med 6 spikar och 2 plattor tyckte jag !!!
Jag har fortfarande ingen känsel och styrka i ring och Lill finger på högerhanden, och har känslan av att slagit i elektriska knölen på armbågen.. 
Ni vet när det sticker och domnar på samma ggr i fingrar och hela undersida av arm ...konstant ( väldigt störande ;)

Men om ca ett dygn är vi vid underbara
Gardasjön. 
Jag fullkomligt älskar att vara där på norra sidan av Garda sjön
( då södra sidan endast påminner mig om turistorter ) 
Att det kan vara sådan otrolig skillnad runt en sjö !! Ok den är väl inte så liten men ändå !!!
Får ta en bild på vår packade bil haha 
Bjuder på lite Bilder från Garda senaste ggr vi var där
Det är mäktigt med höga bergen runt om sjön, och jag längtar till att få gå långa promenader i bergen, med fantastisk utsikt !
Är det någon plats jag verkligen kan rekommendera, är det här !
Jag hoppas ni får en alldeles underbar torsdag, nu ska jag packa vidare. 

Stor
PUSS & KRAM

11 kommentarer:

  1. Underbart med Gardasjön....
    Ha det riktigt gott & var rädd om dig/armen!

    /Kram

    SvaraRadera
  2. Redan resdags igen! Var rädd om din arm!

    SvaraRadera
  3. Men Gud vad avis jag blir nu Sanna. Jag vill också till Italien. Vad kul med resa igen.

    Önskar er en toppen skön resa.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  4. Gardasjön och dessa trakter tycker jag jättemycket om. Har varit i Monte Bondone och nytterligare några ställen och åkt skidor och varit vid olika delar av Gardasjön flera gånger. Så vackert! Ni kommer få en kanonresa. Men det låter som stor ackning med optimist m.m. Trodde det var klättring som var huvudfrågan...
    Men varför inte kombinera. Gillas starkt!
    Hoppas att du inte har ont och du är väl försiktig med armen....
    Stor kram till dig du fina och trevlig resa.

    SvaraRadera
  5. Så härligt med en tur till Gardasjön! Det kommer garanterat att bli en riktigt trevlig och fin resa :D

    Kram

    SvaraRadera
  6. Det låter hur härligt som helst. Måste vara mycket fint där nere nu. Gardasjön är underbart. Har varit där en gång och det gillas verkligen. En helt underbar natur med vackra vyer m m.
    Ha det riktigt, riktigt skönt där och var rädd om din arm !
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Ser ut som att du kommer att sova under bilresan ner;-)
    Ha det underbart bara och jag önskar sonen och lillskruttan stor segellycka:-)

    SvaraRadera
  8. Så du ska till Gardasjön...så trevligt...där är det nog vackert ;))
    Var rädd om armen bara...ha en fin resa !!
    Kram bia<3

    SvaraRadera
  9. Jag har aldrig varit vid Gardasjön, men andra ställen i Italien.
    Ser ju jättefint ut. Trevlig resa, ha det så gott och kram ♥

    SvaraRadera
  10. Lite avis blir jag....men ni får ha sååå mysigt i Italien. :-)Själva åker i helgen nu norrut. :-)Åker ifrån våren en vecka. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni får det underbart. Garda är en fantastisk plats.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne