måndag 14 mars 2016

Måndag med Tillbakablick

Bättre sent än aldrig, sa alltid min farfar när han var sen på äldre dar .
Det är bästaste EVA som gett inspirationen och har startat Tacksamhet (varje måndag) 
( hennes fina Tacksamhets-tekopp)

Med Eftertanke och Reflektion
Stannar jag upp varje Måndag 
För att påminna mig själv om vad som gav mig extra värme och energi veckan innan
Vi har så mycket att vara glada och Tacksamma över gäller både små som stora saker,
Det gäller att aldrig ta något/någon för givet..
Inte ens sitt eget liv

Det Jag kan se tillbaka på i förra veckan, som gav mig extra energi och värme är

  ❤️   ❤️  ❤️ 
  • Min underbara son blev 18 år  ❤️
  • Ork
  • Underbara vänner och grannar
  • ❤️ Maken som alltid bjuder på sig själv Love You ❤️
  • Skratt
  • Långa Samtal 
  • Underbara Maria ( måste vara min tvillingsjäl ) , Det känns som jag känt henne hela mitt liv ❤️
  • Underbar rolig helg
  • Värme och öppen spis
  • Små planer av framtida roliga projekt
  • Mediciner som hjälper

(BILD lånad på nätet)

Kärlek och värme till er alla

Stor 
PUSS o KRAM

12 kommentarer:

  1. Låter som att du har haft en bra vecka :)

    Kram

    SvaraRadera

  2. Fin lista. Man gör inte så ofta dessa själsmöten i livet och när man väl gör det så så häftigt. Märker att ni båda är lika tacksamma.... :)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Toppen lista. Å jag är så glad att du och Maria harfunnit varandra:-)

    SvaraRadera
  4. Ja din man bjöd verkligen på sig själv. Hahaha - vet inte om jag ens vågar visa min man bilderna!! Då vågar han kanske inte följa med upp i sommar ;-)
    Och klart att vi är tvillingsjälar - någon annan förklaring finns inte ♥
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fin lista som vanligt vännen. ❤ kramizz Laila

    SvaraRadera
  6. Värme och öppen spis är livskvalitet!

    SvaraRadera
  7. Härligt att du mött din soulmate!
    Och vilken fin lista, kramkram ♥

    SvaraRadera
  8. Det låter verkligen som om ni hade en fin helg :) Soul mate - Härligt när allt bara ÄR!
    Ork och mediciner är inte dumt - inte heller personer som bjuder på sig själva!
    Din lista bjuder på skatter :)
    Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
  9. Så fina händelser du har att se tillbaka på och nu är denna veckan i full gång.
    Extra roligt att Maria kom på besök och jag förstår verkligen att det blev ett fint möte på alla de sätt. (Har varit inne och hälsat på hennes blogg och det var också väldigt trevligt för mig.)
    Hoppas att din arm blir bättre för var dag och att du inte ska ha så ont.
    Stor kram och många tankar från mig.

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att träffa en tvillingsjäl! Och ORK, så underbart! Ha en fin vecka!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne