fredag 11 mars 2016

Idag är det en alldeles Speciell dag ..

Världens underbaraste "lilla" kille fyller
 18 år
Vad hände han kom ju nyss..
Jag är så stolt över denna kille som klarat sig så otroligt bra genom livet hittills, trots massa händelser, med olycka och misshandel (Skrev om det tidigare) och hemska lärare som sänkte honom totalt i självförtroende innan vi bytte skola.
Idag går han på ett 4-årigt gymnasium, han bor och klarar sig själv och 
han är världens goaste, mysigaste, härligaste omtänksamma person man kan tänka sig.

Jag är så stolt över att få vara din mamma!
Tack att just du ville komma till oss !!
Älskar dig, min son !
Klättrade redan som 2-åring 
Alltid lika charmig och cool (ovan från vårt bröllop då han var 5år)

Till den underbara charmiga coola kille han är idag !!!


Eftersom sonen förbereder sig för tävlingar i Italien med skolan så kommer han inte hem utan vi ska fira honom senare, vilket är tråkigt :(
Men Mannen är på jobb i Göteborg så han kommer åka förbi och hitta på ngt roligt med honom ikväll

och  det är faktiskt en speciell dag för något annat också
för hit kommer idag en underbar person jag lärt känna via bloggen
snart ses vi sötnos ;)
Vi lär ha mycket att prata om då vi har svårt att sluta prata i telefonen tom. haha

21 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till familjens nyblivna 18-åring!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej. Blir så glad få jag läser att det går så bra för er fina son trots allt tråkigt han gått igenom. Grattis till honom. Ha nu en riktigt mysig helg med Maria.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Hej. Blir så glad få jag läser att det går så bra för er fina son trots allt tråkigt han gått igenom. Grattis till honom. Ha nu en riktigt mysig helg med Maria.
    Kramelikram

    SvaraRadera
  4. Grattis till din fina son och så håller jag tummarna för tävlingarna i Italien. :-) Så trevligt att du och Maria ska träffas. Ni kommer att få en fantastisk dag tillsammans. Kram till dig.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till din fina son och jag önskar honom all lycka framöver och håller tummarna också för att tävlingarna går bra i Italien. Tiden går fort när ens barn växer upp.
    Önskar dig en härlig fredag och ett härligt möte med din bloggvän !

    Stor kram från Marie

    SvaraRadera
  6. Stort, stort Grattis till denna fina kille! Förvånar mig inte ett dugg att han är så stark och duktig med en sådan mamma som förebild!

    SvaraRadera
  7. Grattis till din son ;))...min dotter är 20 (fyller 21 i juni) och befinner sig just nu i Mexiko och Kuba och skall vara där i sex veckor (fyra kvar)...oj vad jag saknar henne !!!...men genom mobilen och "Messinger" så kan vi se och höra henne, toppen !!
    Ha en fin helg nu !!
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  8. Vi firar din grabb idag och så firar vi min pappa som skulle fyllt 70 i morgon ❤
    Vi ses snart❤

    SvaraRadera
  9. Vilken fin son du har! Grattis till både dig och honom!

    SvaraRadera
  10. Grattis till en cool kille! Fina "gamla" foton visar du också! Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  11. Så genuina ord. Grattis!! Härligt att han har gått vidare efter tråkigheter.Så roligt att man kan hitta sin vänner genom bloggen. Det finns många fördelar med internet. Trevlig helg÷)

    SvaraRadera
  12. Grattis till sonen.
    Hoppas att ni får en kanonhelg.
    Kramar

    SvaraRadera
  13. Grattis till din "lilla" kille :)
    Så kommer vi säga hur gamla dom än blir!
    Ha en mysig fredagskväll och helg!
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Stort GRATTIS till "den lille" :-)

    SvaraRadera
  15. Stort grattis till både din son och till dig. Jag förstår din glädje och lycka och önskar Lukas en härlig och minnsevärd födelsedag. Och mer firande blir det.
    Hoppas att din dag med Maria varit toppen och så roligt att nu ses efter att ha hittat varandra via bloggen. Tänk så gfantastiskt "Blogglandia" kan vara.
    Stor kram till er alla.

    SvaraRadera
  16. Grattis till din store son som fyller år idag, va fin han är! Kul att pappa är i närheten och kan fira honom lite ;-)
    Å ha så mysigt med Maria! Boor hittas nog enklast på Buttericks kan jag tänka? Men ingen av våra kommer därifrån! den med olika färger hittade vi i London, sen tror jag vi köpt någon på plats på någon arena ute i landet.
    Ha en fortsatt trevlig helg!! Kram!

    SvaraRadera
  17. Grattis till sonen. Min störste fyller 19 år imorgon. Det är helt gaaaalet.
    Vad roligt med "bloggbesök". Ha så roligt :)
    Många kramar till dig, finaste.
    Petra

    SvaraRadera
  18. Grattis både till sonen och hans stolta föräldrar :) Ni har stor del i att han är den ni är så stolt över - något att glädjas åt!
    Önskar dig och Maria en fin helg tillsammans!

    SvaraRadera
  19. Försökte kommentera här igår, men då försvann hela inlägget!
    Stort Grattis en dag för sent till både sonen och hans mor!
    Antar att ni fick en underbar dag, du och Maria!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Grattis till din son! Var det han som gjorde det underbara konstverket av en bok?
    Blogglandia är en skön värld!
    Ha det!
    kram

    SvaraRadera
  21. Grattis till sonen! Och till dig som har en så fin kille!! Min son fyllde igår! Och Kolonilottas på måndag :)
    Och även min son gick ju på gymnasium på annan ort, innebandygymnasium uppe i Mora. Så vet hur det är att inte få fira födelsedagar ihop... Skönt för sonen att hans pappa kommer.
    Du får gärna påminna när deon kommer ut på marknaden. Tycker det är jättesvårt att hitta bra deo utan aluminium.
    Det mesta bra med mig. Migränen som är jobbig till och från, men man vänjer sig lite... Sov knappt en blund i natt så det blir till att gå och lägga sig efter Mästarnas mästare.
    Ta hand om dig finaste du! Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne