tisdag 1 mars 2016

Guess What # 9

GUESS WHAT? # 9

Ett något tidigare inlägg, då jag ska Läggas in på sjukhuset nu...

Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.
Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss på Pannan
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr??



Nu har jag öppet länkningen till söndag så ni kan lägga upp era egna Guess What, när det passar er :)
Och så vi alla hittar till varandra :) 
Var med Du också !
Mitt svar kommer när jag kommer hem från sjukhuset, jag hoppas att ni står ut att vänta ;) 
kan bli på onsdag eller torsdag hoppas jag.
Men du själv bestämmer hur länge du vill ha öppen din !!!!

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
 så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!
 ❤️   ❤️  ❤️ 

Ni som var med förra ggr har jag låtit länkarna ligga kvar, så ni inte behöver fylla i igen, om ni inte vill vara med på länkningen denna ggr är det bara att säga till :) 



Önskar er en alldeles underbar TISDAG
PUSS & KRAM

24 kommentarer:

  1. Kommer att gå jättebra ... Lycka till!
    Återkommer med gissningen alldeles strax :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hallå Sanna... har du glömt sätta på Kommentarsgranskningen?

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju en del av en Moccamaster, on-knapparna.
    Egentligen brukar jag inte delta, så det är kanske dumt...
    Lycka till med operationen nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mankan alltid vara med om man har lust och känner för det :) och Du hade helt rätt :)

      Radera
  4. Kaffebryggare! Alltså helt säker är jag nu inte, men det första jag kom på :)

    SvaraRadera
  5. Det känner jag igen även om jag inte är vaken.....en kaffekokare...eller????

    SvaraRadera
  6. Det är sidan på din laptop eller mobil. Eller scanner.
    Ser ut som usb-uttag.

    Lycka till på sjukhuset! Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Hmm... En mixer eller kanske en frityrmanick? Den verkar funka i alla fall, eftersom den har röda knappar :-)

    Håller tummarna för att allt går jättebra och att du får komma hem fort!
    Kram

    SvaraRadera


  8. Stor lycka till! ♥♥♥

    SvaraRadera
  9. Det är din kaffebryggare. En Moccamaster! Det står en exakt likadan hemma hos mig :-)
    Stort lycka till raring och det är bara att ringa om du kan/får/orkar - jag är hemma hela dagen ♥
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Lycka till på sjukhuset, jag måste klura en stund till innan jag ger mig på en gissning! Kram

    SvaraRadera
  11. Jag gissar på en kaffebryggare!

    Kram och lycka till på sjukhuset <3

    SvaraRadera
  12. Någon slags maskin är det kanske ?...men vad ??
    Lycka till på sjukhuset nu ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  13. Lycka till på sjukhuset! Bilden är mycket lik vår Moccamaster? Alltså säger jag det, en kaffebryggare alltså :-) Kram till DIG!

    SvaraRadera
  14. Frityrgryta ... kanske, eller en blender :)

    SvaraRadera
  15. Jag gissar vilt på en hushållsvåg! Lycka till på sjukhuset!

    SvaraRadera
  16. Håller alla tummar och tår för dig ❤

    SvaraRadera
  17. God afton! Jag önskar dig lycka till på sjukhuset! Många tankar till dig.
    Så till gissningen.
    1. En hushållsvåg
    2. En matberedare.
    3. Hushållsassistent.
    Och jag återkommer.
    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  18. Lycka till min gissning är kaffebryggare.
    Kramen

    SvaraRadera
  19. Ååå vad svårt det var den här gången. Jag gissar på kokplatta, kaffebryggare, brödrost, våg, vacuumförseglare, laminator och fritös! Jag hör vad du skrattar och det bjuder jag på! Kram

    SvaraRadera
  20. En kaffebryggare är det!! (Moccamaster???)
    Yes idag hann jag

    Kikar in snart igen
    Kram Sandra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne