tisdag 29 mars 2016

Guess What ? #13 blir det nu

Tisdag och Dax för 
Nummer # 12 hann jag inte med men ni var flera som gjorde den ❤️ TACK ❤️ 
så nu kommer13 2016
Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.

Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr??
Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer förinställd  redan i morgon em.     
Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)

⬅️ PoängStapeln finns till vänsterkolumnen 

 Så vill du vara med är det bara att skriva en kommentar så skriver jag in länken till ert Guess What?

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!
 ❤️   ❤️  ❤️ 
Ta hand om er och ha en alldeles underbar tisdag
Skriver lite senare nu måste jag bara hem och sova efter förseningar mm mm 

Stor Puss & Kram

13 kommentarer:

  1. En sån där gullig liten fotohållare med en klämma i toppen!

    SvaraRadera
  2. En sissåndär pappershållare ...en sådan med en snygg klump i botten och en klämma högst upp på vajern, för något trevligt litet meddelande. Kanske? :)

    SvaraRadera
  3. Det är en korthållare som man kan ställa på ett bord eller var man vill. Högre upp finns en liten klämma och i den kan man fästa fast ett foto eller någon annan bild.

    SvaraRadera
  4. Ja du, det var svårt. En kub på ett snöre, en del av något större? Kan det kanske vara en nyckelknippa??

    SvaraRadera
  5. God kväll!
    Detta är väl nånting som jag aldrig sett och inte har, ojoj.
    Gissar dock på att det är en "stopp" på ett skosnöre, eller i en jacka.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Antingen så är det svarta en elkabel och då kan det vara en lampa. Det svarta kan också vara ett vanligt snöre och då kanske det är en ny variant sådan där "plopp" som är i slutet av dragskon i tex jacka, mysbyxor - fattar du vad jag menar, har inte en susning om vad den kan heta. Annars är det något att dra i så öppnar sig något.... kanske något spännande? Du ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  7. Jag har inte en aning om vad det heter men det är en sån där "vajer" som sticker upp med en klämma i toppen där man kan klämma fast ett papper ed.
    Kram J

    SvaraRadera
  8. Välkomna hem!
    Klart att jag gör ett försök med GW. En fin bild är det, men det hjälper mig ju inte.
    Jag tror att det är en "stropp" med elastisk snodd som man fäster saker med på t.ex en bil eller en båt.
    Jag klurrar vidare...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen! Hoppas du har det okej <3 och på väg att bli riktigt bra!

    Jag gissar på "en sådan där hållare med en klämma i ovankant som man kan sätta ett papper" typ till namnskylt eller liknande.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. En klämma för t ex små viktiga lappar.

    SvaraRadera
  11. Det är en sån där fotohållare! Alltså en plastkub med en pinne i och en klämma på pinnen att klämma fast fotot med!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Iskub med snöre, glasskulptur. Ingen aning, men jag gillar färgen som är nästan lila;-)

    SvaraRadera

  13. Det är en tyngd för kvitton och pengar. ☺

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne