tisdag 15 mars 2016

Guess What ? # 11

Tisdag och Dax för min
Nummer # 11
2016
Reglerna är enkla bara att öppna dörrarna till fantasin, gissa på allt ni kommer på,
och du får gissa hur många ggr som helst.
Plötsligt så händer det ;) man har rätt och klättrar i poängstapeln 
Puss 
Vad är det egentligen som jag har fotat den här ggr??


Länkningen är öppen till söndag så ni kan lägga upp era egna Guess What, när det passar er :)
 Så hittar vi till varandra :) 
Var med Du också !
Ni som varit med och lagt upp er på länklistan finns även som länkar under fliken Guess What ovan :)

Mitt svar kommer redan i morgon em.

Men självklart bestämmer Du hur länge du vill ha din GW öppen !!!!

3p till den som svarar HELT RÄTT först
2p till dom som svarar HELT RÄTT
1p till dom som svarar NÄSTAN, eller väldigt NÄRA RÄTT ;)

⬅️ PoängStapeln finns till vänsterkolumnen 

 Så vill du vara med är det bara att skriva en kommentar så skriver jag in länken till ert Guess What?

Era Svar behåller jag för mig själv tills jag visar rätta svaret,
 så gissa på nu både hos mig och hos alla andra underbara bloggare som är med !!!
 ❤️   ❤️  ❤️ 

Ta hand om er och ha en alldeles underbar tisdag
Själv ska jag till sjukhuset och röntga igen, så om du vill får du gärna hålla tummarna att allt är bra och att jag slipper ny operation !!
Stor Puss & Kram


16 kommentarer:

  1. Hmm.....kan det vara ett plåster??? Svårt det där hehe.
    Ha en underbar dag och KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag gissar att det är en bild på din brutna arm!
    Själv har jag hoppat GW denna veckan, men har ändå länkat till dig, du får kolla och se min fräcka bild.
    Kram, finaste Sanna ♥ från Gerd

    SvaraRadera
  3. Jag kanske skulle ha skrivit påskservett =)

    SvaraRadera
  4. Ja, VAD är nu detta? Svårt, svårt ... plåster kanske. får nog tänka lite till!

    SvaraRadera
  5. Trevligt med veckans GW.
    Kommer med ett par gissningar: en del av din arm som är bandagerad, en del av ett plåster.
    Får klura lite till.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Gult - alltså måste det vara Svampbob! Eller en tvålkopp... ;-)

    SvaraRadera
  7. Jag tror det är din arm med "sjukhusbandet" på.

    SvaraRadera
  8. aaaaaah det var svårt denna gången kan INTE komma på vad det är!! (Kommer säkert vara självklart när du visar ;-))
    Något påsk-igt??
    Jag gissar på en påsk servett

    Hoppas att det går bra på sjukhuset idag <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Jag hissar på en guldfärgad iPhone 6 (s)??

    SvaraRadera
  10. Förstår inte hur en del bloggerskor kan gissa rätt, hihi...tycker alltid att det är så svårt
    att gissa. Nä jag håller mej till att inte gissa, det är lika bra, haha...
    Hoppas det går bra på sjukhuset ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  11. Jag chansar hejvilt på ett USB-minne :D

    Kram

    SvaraRadera
  12. Vinflaska, pappersrulle, ett "rör" som innehåller en flaska, bordsduk.

    SvaraRadera
  13. Men vaaaaa?
    En cigarett? Nåt slags godis? En tavla?
    Jag är helt lost. .....
    Kram ❤

    SvaraRadera
  14. Oj oj oj, har verkligen inte en susning, men jag kan ju
    alltid få önska dig en fin kväll.
    Kram på dig fina du !
    Pia

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne